torstai 3. maaliskuuta 2022

Vielä hetki stooriani näin illasta kohta nukkumaan että jaksan siivota aamusta alkaen. On huomenna siivousryhmämme vuoro siivota talossa.

Puhuin pitkään kaverini kanssa emme ole vuosiin olleet yhteyksissä. Ei ole kaveri yhteyksiä pitänyt sen jälkeen kun hävisi sen kämpillä varmaan lompakkoni. No se on asia mikä vielä selvitetään kun minulta ei lahjaksi mitään viedä. Pitää minun mennä Keravalle selvittämään velka asioitani ollaan siellä minulle tuhansia velkaa. Monet tyypit jäivät minulle velkaa, isken kun sitä vähiten odottavat. Nyt sammutan tietokoneeni ja alan nukkumaan että olen virkeä aamusta siivouksiin. Hyvää yötä maailma ollaan rukouksissa väkeviä että sodat loppuisi ja rauha palautuisi maailmaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...