keskiviikko 13. huhtikuuta 2022

Aamusta jumpat tehty ja päivällä kävin vielä talomme punttisalilla vedin tiukan treenin. Hyvä päivä on ollut kohta vielä ulos lenkille kun on niin hieno päivä.

Fiilikset ovat Ukrainan tilanteesta huolimatta hyvät, niin hyvät kun voivat olla tilanteessa sotaa ja kauhua maailmassa. On hyvä nollata välillä ajatukset sodasta mutta minkäs sotilas voi ajatuksilleen. Mutta jumpilla oloni hiukan helpottaa tilanteessa. Sotilaan on pidettävä kunnostaan huoli vaikka venäläinen mieslääkäri minulle LITIUM 1800 mg lääkkeen määräsi suomalaisten hoitajien puheilla kuulemma. Sairastuin vaan pahasti siitä myrkystä miksi näin teitte minulle. Mikä oli motiivinne asiaan minut saada sairaaksi. Kyllä vaan kovasti ihmettelen suomalaisia hoitajia maanpettureita ovat. Jos niiden raporteilla määrää venäläinen lääkäri tommoisen myrkyn mikä se LITIUM 1800 mg minulle oli. Alkoikin kumma vaan sota samoihin aikoihin Ukrainassa. Oli onneksi hieno venäläinen naislääkäri A. ja omahoitajani J. osastolla 50 ja lopetettiin se LITIUM 1800 mg mutta sairauksia siitä jäi päälle nefrogeenine diabetes insibidus vesitystauti mikä pilaa uneni kun joudun kusemaan monesti yöllä. Jos se nyt siitä johtuu uskon näin ja miten sairastuin kun TSH kilpirauhas arvot olivat kuulemma vuosia olleet koholla. Sain Lohjan osastonylilääkärin S.V. kirjallisen lausunnon sairastumisestani LITIUM 1800 mg lääkkeestä. Vapinat jääneet vasempaan käteen lääkkeistä, ja päätäni yrittivät tuhota kun oli päänsärkyni jatkuvaa öisin pahinta. Neurologisia oireita minulla oli mistä valitin osaston 30 hoitajille mutteivät mitään kantaa asiaan ottaneet. Sanoivat vaan minulle että otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta, miksei mitään tapahtunut asialle. Onneksi pääsin lohjan sairaalan Osastonylilääkärin S.V. vastaanotolle ja sain kirjeen missä lukee sairastumiseni LITIUM 1800 mg lääkkeestä. On minulla siinä todiste minä kun en ole mielisairas olen alkoholisti. Minkä takia olen ollut 40 kertaa sairaalassa ja pojan äidin aiheuttaman masennuksen takia. Ja viinapirun riivatessa minua. Uskokaa nyt perkele että hävisi viinapiru päästäni pitkällä hupituomiollani. Ja minua ei vaivaa muu kun vitutus kaikkia vihollisia kohtaan. Ja nyt alatte suomen saatanat uskomaan ettette lahjaksi minua myrkytä lääkkeillänne luuletteko te että teitä jengini puolustaa jos ja kun täälläkin alkaa jytisemään. Työntäkää perseeseenne lääkkeenne ja niin kun minäkin olen ne monessa paikassa sylkenyt vessanpyttyyn ja te nuijat olette menneet lankaan. Pitäen minua terveenä lääkkeillä olen näytellyt koko ajan kanssanne. Mikä teissä on että terveitä lääkitsette sairaaksi lääkkeillänne kysyy sitä firmani. Kun me uskovaiset emme lääkkeitänne tarvitse. Saamme JUMALALTA kaiken se on parantava voima mutta näissä taloissa ei PYHÄ HENKI KOSKETA KETÄÄN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...