keskiviikko 13. huhtikuuta 2022

Päivä mennyt hyvin ilta joutaa työt tehty treenattu kovaa siinä se päivä meni. Nyt unten maille tulee vaan pahat unet mieleen Ukrainan sota.

Alan nyt kohta nukkumaan toivon vaan ettei tule Ukrainan sota taas uniini. On se maailman tilanne niin paha sotaa ja kauhua jatkuvasti. Siihen vielä vitsaus korona päälle niin hyvin pyyhkii ihmiskunnalla. Maailman lopun aikaa eletään siltä kaikki vähän näyttää. Kello on 20.43 nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan ajoissa jos menisin aamusta paikalliseen kuppilaan katsomaan normaaleja ihmisiä pois näiden mielenvikaisten luota. Maksoin tänään talon laskun kun oli se jo jonkun päivän yli mennyt. Huomenna maksan pari muutakin laskua saan sitten ne taas tasapainoon. Mukava on maksella laskuja kun on rahaa tililläni saa aina hyvän fiiliksen kun saa maksettua kaikki laskut pois. Nyt hyvät yöt koko ihmiskunnalle maailman ääriin asti vaan taivas on rajana.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...