tiistai 12. huhtikuuta 2022

Hyvä päivä ollut kaikesta paskasta ukrainan sodasta huolimatta. Yhteisön keittiö työt tehty tälle päivälle huomenna onkin sitten siivousryhmämme työpäivä. JUMALASTANI tarinaa mitä se tekee.

Kyllä sitä tekeekin välillä muuta kun ajattelu työtä eli kirjoittelua koneella ja kynällä. Saa ajatukset edes hetkeksi pois Ukrainan sodasta mikä pyörii unissakin mielessäni. On se niin rankka tilanne koko sota mitä en todella hyväksy missään muodossa. Minä en hyväksy syyttömien tappamista lapsienkin henkiä. Minulle on auki miksi sotivat kun ei oikein mistään saa siihen selvyyttä. Nyt kone seis ja nukkumaan että saan levättyä kunnolla kun kusihätä minut herättää monesti öisin. Aiheutttivat minulle Ohkolan sairaalassa LITIUM 1800 mg lääkkeellä nefrogeenisen diabetes insibidus vesitystaudin mikä panee juomaan paljon ja kusemaan yöllä monesti heräten. Ikävä vaiva se on mutta näin sen uskon olevan kun siitä asti olen kussut öisin monesti. Lopetettiin LITIUM 1800 mg venäläisen mukavan naislääkärin A. ja ihanan omahoitajani J. Ohkolan osasto 50 toimesta. Synkkasi meillä hyvin heidän kanssaan olivat fiksuja filmaattisia ihmisiä molemmat henkilöt. Heidän kanssa pystyi puhumaan ja ei lääkäri huolinut edes vierasta hoitajaa palaveriimme. Ikävä on noin fiksuja hyviä ihmisiä sain paljon tuotua asioitani esiin heidän kanssaan. Ymmärsi molemmat minun joutuneen hupia hoitoon selkin samarian Pisaran juopon kokin takia olen siitä paljon kirjoitellut. Kumma vaan että minut lääkittiin sairaaksi tällä reissullani, kun olen aina ollut kun terveyden perikuva Kellokoski Ohkolassa ja linnoissa 12 kertaa lusineena treenaten kovaa taloissa ja tehden koviakin töitä. Huippu kunnossa olen ollut aina linnoissa, koskaan minua ei olla lääkitty taloissa en ole missään pallikka osastolla lusinut mihin höperöt joutuu. Työsiirtoloissa monta tuomiota lusinut olen ei niihin hulluja oteta töihin. Aina ammattihommia tehden linnoissa vanki ohjaajana olin riihimäen keskusvankilassa vedin koris ryhmät siellä. Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Eli olenko siis teidän lukijoiden mielestä mielisairas olen perustanut isäni kanssa televisio huollon ja myynnin. Perustin myös ensimmäisen kolmosantenni huollon Antenniasennus Kai Hyönen. Miksi minusta hullua ovat tekemässä olleet, pojan äidin takia masennuin kyllä ja viinapiru minua riivasi vuosia. Mutta kumma vaan kun se viinapiru kuoli päästäni alkoivatkin minua hulluna pitämään, ja siitä vielä sydänvikainen dementikko isäni pantiin minua myrkyttämään hullun lääkkeillä. Miksi näin halusitte pilata elämäni mutta tulin takasin ja kostan JUMALANI kautta syyllisille. Tulette vielä katumaan syntymäänne sen takaan ja alleviivaan. Se on JUMALANI kädessä mitä teille tapahtuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...