maanantai 11. huhtikuuta 2022

Katkonainen yö oli taas minulla LITIUMISTA 1800 mg jäänyt vesitystauti herättää kuselle monta kertaa yössä. Että kiitos vaan Venäläinen mieslääkäri Ohkolan osastolla 30.

Vielä kehui venäläinen mieslääkäri määräävänsä LITIUM lääkityksen suomalaisten hoitajien puheilla. Nosti se vielä pitoisuudet pilviin 1800 mg. TSH kilpirauhas arvot olivat olleet koholla vuosia onneksi sain Lohjan osastonylilääkärin S.V. kirjallisen todistuksen LITIUMIN 1800 mg auheuttamasta sairastelustani. Ja mitä sitten on aiheuttanut minulle vuosia koholla olleet TSH arvot. Olin kipeä monta vuotta LITIUMISTA 1800 mg johtuen neurologisia oireita oli jatkuvasti päänsärky oli jatkuvaa kovat vapinat käsissä. Huonosti nukuin seksihalut ja kyky vietiin lääkkeillä. Olin niin kipeä jatkuvasti että toivoin jo kuolemaa helpotukseen. Mikä on venäläisten motiivi minut sairastuttaa lääkkeillä. Ja sitten aloittivat vielä sodan Ukrainassa. Kyllä minä niin kovasti ihmettelen että on täällä suomessa Venäläisiä lääkäreitä ja vielä Ohkolan hullujen huoneella herkällä mielenterveys ja päihde puolella. Toki oli Ohkolassa melko kaikki huumeiden käyttäjiä ja niitä paapottiin Ohkolassa. Ja miksi suomalaiset hoitajat osastolla 30 selittivät minulle ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. Miksi näin on sitä kysyn vaan, miksi minua siellä rääkättiin kaiken aikaa minä en edes polta röökiä. Kävin töissäkin kaiken aikaa sairaanakin. Silmäni meni huonoksi samaan aikaan kun osastolla 20 nuori naishoitaja K. pakotti minut ottamaan verenpaine lääkkeen vaikka kieltäydyin siitä kun en ollut puhunut mitään lääkärimme kanssa verenpaineestani ja lääkkeestä. Onneksi ihana naishoitaja osastolla 50 antoi minulle verenpaine mittarin viikoksi huoneeseeni, ja sain mitata itse paineeni silloin kun huvitti ja paineeni olivat hyvät. Laski hiukan koholla välillä hoitajan mitatessa ollut yläpainekkin alle viitearvojen 140. Oli myös hetken töissä hieno venäläinen naislääkärimme A. Hänen ja ihanan naishoitajani J. kanssa lopetettiin minulta heti LITIUM 1800 mg lääke ja siitä alkoikin paraneminen fysiikassani. Oli outo silmäaseman lääkäri sanoi tumpelo että on minulla kaihi silmissäni. Mutta kävimme ihanan naishoitajan J.kansa asiallisella silmälääkärillä kuka tutki silmäni tarkkaan ei kuulemma kaihia minulla ollut. Jäi vaan ikävä vaiva minulle vasemmassa silmässä on ikäänkun rähmää menee semmoinen harso silmässäni jatkuvasti. Silloin kun oli silmävaivani pahimmillaan meni semmoisia mustia palloja silmissäni enkä nähnyt kunnolla. Kävin myös täältä uudesta paikasta toisella lääkärillä kuka myös sanoi ettei kaihia minulla ole. Eli miksi näin teitte minulle Ohkolan sairaalassa minä kuka olen aina ollut kun terveyden perikuva laitoksissa ollessani. Kellokoskella voittanut kisojakin nuorempiani vastaan. Linnoissa ollut 12 kertaa työsiirtoloissakin olleenaa monta tuomiota eikä sinne höperöitä oteta töihin. Koskaan minua ei olla linnoissa lääkitty enkä ole missään palikka osastoilla lusinut missä höperöt oli. Uskokaa jo saatanat etten ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä. Jos nykyään tomppelit hoitajat tiedätte mikä sekin viinapiru on. Toistan tässä vähän itseäni mutta jos tulee uusia lukijoita minulle pysyvät he ajan tasalla teksteisssäni ja kun on niin vakavasta asiasta kysymys kun minun terveyden tilasta. Hyvä että pani tuulemaan Venäläinen naislääkäri A. ja ihana omahoitajani J. ja pääsin aika äkkiä pois Ohkolasta uuteen paikkaan jäi venäläinen naislääkärimme pois Ohkolasta ja ihana omahoitajani J. lähti saattohoito hommiin. Mikä työ sille varmaan on kutsumus työ oli se niin viisas fiksu ja filmaattinen. Ainoa sisar hento valkoinen minun pitkällä urallani jo 80 luvulta alkaen ja yli 40 kertaa kellokoski ohkolassa olleena. Pojan äidin aiheuttaman masennuksen ja viinapirun riivatessa päätäni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...