tiistai 12. huhtikuuta 2022

Nykyään menee hyvin olen vapaaehtoisessa paikassa pienellä lääkityksellä mikä sekin on turha minulle.

Olen tosiaan vapaa lähtemään vaikka heti täältä uudesta paikasta. Ihmettelen kun ei mene näillä info perille eivät tiedä nämä kuulemma mitään Ohkolan sairaalan touhuista mitä paskaa siellä minulle tehtiin. Sanoinkin täällä uudessa paikassa hoitajille että pitää minun kertoa joka hoitajalle elämänkertani kun eivät nämä tosiaan näe Ohkolan touhuista mitään koneeltaan kuulemma. Kumma on touhu jos eivät hoitopaikat pääse toistensa tietoihin miten helvetissä voivat hoitaa jengiä. Kai niillä paperilla on hoidot toisesta talossa. Mutta onko niillä selvillä kaikki Ohkolan paskan tekemiset minulle. Onneksi on minulla kirjallisena Lohjan osastonylilääkärin S.V. lausunto sairastumisestani LITIUM 1800 mg lääkkeestä. On minulla myös Lohjan sairaalan erikoislääkärin M.F. kirjallinen lausunto MINIRIN lääkkeestä mikä oli turha minulle. No nyt olen hyvässä mestassa on mukava porukka talossa ja henkilökunta on mukavaa asiallista pätevää. Kiva oma huone vessalla ja suihkulla oma rauha Ohkolan sekopää kämppiksiin verrattuna. Lukekaa miten oli huumekaveria ja tuhopolttajaa kuka kaksi kertaa lehautti Ohkolassa osaston 20 ja vielä sytytti se osaston 50 tupakkakopin. Oli ne kämppäkaverina minulla ja yksi perkele oli repinyt kassistani tärkeitä papereita ja repinyt niistä suikaleita muutamista paperistani. Miettikää tommoisia sekopäitä piti sietää Ohkolan sairaalassa. Oli kyllä niin rasittava reissuni, kolme vuotta sitä paskaa jaksoin. Kiitos venäläisen naislääkärimme A. ja omahoitajani J. että saivat asioitani menemään eteenpäin ja löytyi tämä hyvä mesta minulle. Kävimme kahden hoitajan tai toinen oli hoitaja toinen oli outo tapaus. Katsomassa Salossa jonkun paikan onneksi oli ihana omahoitajani J. mukana sen kanssa tyrmäsimme sen paikan täysin. Oli se ihan JUMALAN selän takana niin sanotusti. Ihmettlen miksi lähti todella outo tapaus hoitaja T. mukaan saloon katsomaan mestaa. Käkättti hoitaja T. aina ruokalassakin omillle tyhmyyksilleen. Oli todella outo hoitaja se nainen. Ja nämä asiat täytyy puhua eihän sille voi mitään jos henkilökuntakin sairastuu. Olen semmosia hoitajia tavannut etten tähän edes viitsi kirjoitaa mitä tutkintani alla on ollut. On monet hoitajat niin väärällä alalla kun olla voi. On vielä herkkä mielenterveys ja päihde puoli erityisen herkkä ala. Ja vaatii se paljon myös henkilökunnalta toki oli Ohkolassakin melkein kaikki huumeiden käyttäjiä, mitkä todella vaikeita hoidettavia olivat. Onhan mielenterveys ala myös henkilökunnalle rankkaa työtä olenkin aina sanonut että hulluus tarttuu. Pitää osata henkilökunnan nollata tilanne etteivät vie niin sanotusti töitään kotiinsa. Minä en mitään negatiivista ole ennen kirjoitellut Kellokoski Ohkolasta muilla reissuillani, mutta tämä kolmen vuoden reissuni hupia vielä oli niin rankka sairastuttaessaan minut vielä venäläisiä lääkäreitä käyttäen. Miksi näin teitte nyt tutkitaan vaan mitä sairauksia jäi päälle muuta kun nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti. Silmäni on huono vasen silmä pahempi mitkä menivät samaan aikaan pakotettuna ottamaan verenpaine lääkkeen. Parani silmäni hieman kun lopetettiin minulta se turha verenpaine lääke. Se on sata varma etten lahjaksi anna silmieni vientiä lääkkeillä. On silmät sotilaan tärkein aisti jos silmät menee on se kun maailmanloppu. Nyt on tutkinnan alla silmänikin ja miten vaikutti TSH kilpirauhas arvojen koholla olo vointiini. Onhan toki lääkkeissä sivuoirieta mutta kohteluni oli niin alaarvoista monella osastolla sanoin venäläiselle mieslääkärille kuka määräsi minulle LITIUM 1800 mg lääkkeen eikä se antanut minulle edes sianlihatonta ruokaa vaikka sanoin etten saastaista sikaa voi syödä. No pääsimme kyllä kyseisen lääkärin kanssa paremmin juttuun kun se ei ottanut suomalaisia hoitajia mukaan palaveriimme otti se vaan nuoren opiskelijan. Sanoi nuori venäläinen mieslääkäri ettei hän halua luovuuttani viedä. Puhuimme sen kanssa kun mies miehella. Ja aika hyvin synkkasi meillä sen kanssa pyysinkö anteeksi kimmastumistani. On minulla Keravala Veli Venäläinen hyvä kaveri Vadim kuka on hienoö mies. Toi se aina ruuat uhrilleni ja minulle asuessaan samassa talossa. Emme saaneet apua sen kanssa uhrilleni mistä sain hupituomion noin 13 vuotta paskojakin paikkoja kierrellen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...