perjantai 8. huhtikuuta 2022

Päivä mennyt niin hyvin kun voi Ukrainan sota painaa päällimmäisenä. Ihan uniini se vaikuttaa kun siviilit kärsii lapsetkin on se niin surullista. Sodassa ei ole kun häviäjiä.

Muuten on päivä mennyt hyvin siivoustyöt tehty aamusta ja ulkoiltu on salin jätin tänään väliin. Otin kahvakuula treeniä huoneessani ja hyvät venyttelyt siihen päälle. Varjonyrkkeilyllä toki taas aloitin treenit, monojen nostoja teen myös nousee vanhalla jalka vielä hyvin, kun ikäni olen niitäkin treenannut. On toi sota vaan niin rankka herkän taiteilija sieluni käsittää. Että nykymaailmassa tommoista pahuutta vielä on ihmisissä. Mutta onhan ihminen pahin peto myös toinen toiselleen. No katsotaan ja toivotaan että tulee joku ratkaisu asiaan ettei leviä se kolmanteen maailmansotaan. Jos siihen alkaa muut puuttumaan silloin voi olla piru irti maailmassa. On se vaan niin kumma että pahat ihmiset hallitsevat maailmassa, miksei rauhan puolustajat hallitse, olisihan silloin maailma hyvä paikka elää rauhassa. Kun varma on että suurin osa ihmiskuntaa haluaa rauhaa maailmaan, eikö se näin ole. Mutta kaikki on varmaan JUMALAN suurta suunnitelmaa. On koronaa maailmassa vieläkin paljon muttei sekään rauhoittanut maailmaa. Piti vielä sota Venäläisten aloittaa Ukrainaa vastaan. Pelko perseessä on ihmisillä maailmassa, joka tapauksessa suomessakin on pelkoa ihmisten mielissä tulevaisuudesta, kunhan nyt vaan suomi pysyisi kaukana tilanteesta. Ettei ole meillä pelko molempiin suuntiin. Rauhaa suomeen kaikki viisaat haluavat pysyvän, ei kukaan täyspäinen halua sotaa maahamme. Ei kai meillä mitään hätää luulisi olevan kunhan vaan pidämme mölyt mahassa. Hoidetaan fiksuudella asiat sillä pärjäämme aika pitkälle. Onhan sodassa vaan häviäjiä molemmin puolin kauhua ja pelkoa se luo koko maailmaan. Tehkää nyt rauha jos enää on mitään pelastettavissa. Ennenkun maailma palaa ellei sitä joku tai jotkut halua. Rauha maailmaan ja ihmisille hyvä tahto anteeksi antoa koko maailmaan. Rukoilen maailman rauhan puolesta säälikää JEESUS lapsianne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...