perjantai 15. huhtikuuta 2022

Sellijumpat tehty aamusta siitä vielä nukkuen kello 7 asti. Tuli unta hyvin ajalla 20.15 - 7 sain nukuttua univelkoja pois. Tarinaani lääkkeistään sairastuen.

Heräsin pari kertaa yöllä ja aamusta tein sellijumppia varjonyrkkeilyä sekä etunoja punnerruksia sekä lankutuksia. Tein myös kahvakuula treeniä muutamat sarjat, alkoikin vielä minua väsyttämään treenin päälle joten nukuin vielä kello 7 asti. Nyt on hyvin nukuttu yö takana toki yölliset kusihädät sekoittaa unirytmiäni. Varmaan LITIUMISTA 1800 mg päälle jäänyt nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti. Suutani kuivuu jatkuvasti ja juon paljon se herättää öisin kuselle monesti. Helvetti minut sairastutettiin pahasti Ohkolan sairaalassa LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Määräsi sen vielä Venäläinen mieslääkäri minulle, toki sanoi se määräävänsä sen myrkyn minulle suomalaisten hoitajien puheilla. MIkä helvetti oli niiden motiivi minut sairastuttaa pahasti TSH kilpirauhas arvot olivat olleet vuosia koholla. Neurologisia oireita minulle tuli vapinat ja päänsärky oli jatkuvaa. Nosti vielä venäläinen mieslääkäri pitoisuudet pilviin 1800 mg. Ja mitään kantaa eivät suomalaiset hoitajat ottaneet asiaan, sanoivat vaan ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. Miksei mitään tapahtunut osastolla 30 eikä osastolla 20. Onneksi pääsin Lohjan sairaalaan Osastonylilääkärin S.V. vastaanotolle, ja sain siltä vielä kirjallisena todistuksen mitä oli minulle LITIUM 1800 mg lääke aiheuttanut. Olin niin sairas LITIUMISTA 1800 mg jatkuvasti silti kävin jatkuvasti töissä ja treenasinkin minkä voinniltani pystyin. No onneksi pääsin osastolle 50 missä olikin hieno sisar hento valkoinen J. ainoa talossa ollut, yli 40 kertaa talossa olleena. Ja hieno venäläinen naislääkäri A. heidän kanssaan synkkasi ja jäi LITIUM 1800 mg myrkky pois minulta. Joku meinaa että toistan itseäni mutta pääsee uudetkin lukijani kärryille teksteistäni. Ja ei voi liikaa puhua mitä minulle tällä hupireissullani tehtiin ja miksi sitä tutkimme. Olen aina ollut laitoksissa kun terveyden perikuva, Kellokoski Ohkolassakin voittaen urheilukisojakin siellä. On meillä geeneissä hyvät lahjat nelinkertanen suomen mestari kiekon heitossa ja kakkoseksi ikämiehissä puntilla tullut MM- kisoissa serkkuni poika. On se vielä vanginvartija millä uralla minäkin olin 12 kertaa toki olin tuomittuna vankina. Isäni oli piirinmestari nyrkkeilyssä ja muutenkin olemme urheilleet suvussamme. Minäkin olen urheillut koko elämäni laitoksissa kovaakin. Vankiohjaajana toimien riihimäen keskuvankilassa vedin korikset pojille ja oli minulla talon fudis pallo, kun tiesi pojat kenkä Keravan tulevan joka ulkoiluun palloni kansssa. Seutulassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa vedin pojille sielläkin urheilut. Kumma vaan Ohkolan osaston 20 suomalainen naisläkäri sanoi minulla olevan koknitiivisia oireita sanoin että miksi olette pilanneet päätäni vielä venäläisten lääkäreiden kanssa. Olen perustanut televisio huollon ja myynnin ja ensimmäisenä aloin laittamaan kolmosantenneja suomessa. Miettikää nyt vähän miksi tuhosivat päätänikin vuosia Kellokoski Ohkolassa venäläisiä lääkäreitäkin siihen käyttäen. Koskaan minua ei olla myrkytetty Kellokoski Ohkolassa, masennuksen ja viinapirun takia hoidoissa olleena yli 40 kertaa 80 luvulta asti olin siellä. Mutta mikä oli saatanoiden motiivi tällä hupi reissulla selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Sairastuttaa minut lääkkeillään mikä LITIUM 1800 mg oli myrkkyä. Kun viinapiru hävisi päästäni alkoivatkin minua hullun kirjoissa pitämään. Ja mikä oli Ohkolan sairaalan touhu kun huumeväkeä siellä paapottiin sai ne heti lupiaankin takasin ja eteni ne aika äkkiä talossa. Siviiliin pääsivät ennen minua huumeväki ja hatkaritkin pääsi siviiliin. Sain niin alaarvoista kohtelua talossa eivät mitään kantaa ottaneet henkilökunta sanomisiini sairastelustani. Silmät meni huonoksi, heti kun pakotti nuori suomalainen naishoitaja ottamaan verenpaine lääkkeen, mistä kieltäydyin kun en ollut puhunut mitään paineistani lääkärin kanssa, mutta sanoi se että se on otettava kun lääkäri määrää. Mustia palloja tuli silmiini heti lääkkeen oton jälkeen ja vaaleaa harsoa meni silmisssäni. En nähnyt kunnolla ja muutenkin häiritsi minun toimintaani se häiriö silmissäni. No lopetettiin se lääke mutta silmääni jäi paha häiriö vaaleaa harsoa menee siinä jatkuvasti. Eli mikä on motiivinsa minun kohteluuni. Onneksi oli osaston 50 venäläinen naislääkäri A. ja ihana naishoitaja J. minun puoltani asioissa ja pääsin pois Ohkolasta, tähän hyvään mestaan. Ikävä vaan tuli molempia kun lähti ne muihin hommiin ihana naishoitajani lähti saattohoito hommiin mikä sille varmaan sopiikin oli se niin fiksu viisas sympaattinen ihminen. Nyt näyttää hyvältä kun olen vapaa lähtemään vaikka heti talosta olen siis vapaaehoisesti täällä. Muutenkin on tämä muuten kun hoteliissa asumista paitsi toi pakkolääkitys siitä en tykkää. Minulla toki pieni lääkitys aripipratsol 20 mg aamusta ja illasta olantsapiini 10 mg. Mitä en todella tarvitse enkä ole monessa paikassa edes syönyt niitä vaan sylkenyt lääkkeet pois ja ovat pitäneet minua terveenä lääkkeillä vaikka syljin ne pois eikö olekkin ristiriitanen asia miksi näin voi olla miksi siis söisin lääkkeitä kun terve olen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...