perjantai 15. huhtikuuta 2022

Eilen illasta nukkumaan jo kello 20.15 heräten kello 2.30 sitten heräsin kello 3.30 ja jäin pystyyn kirjoittelemaan kynällä ja tällä koneella. Pitkästä hupituomiostani tarinaa.

Kumma kun ekan herätykseni jälkeen huomasin oveni olevan raollaan. En yhtään muista sitä avanneeni muutenkin pitää minun tarkentaa otettani kun on muutaman kerran ollut lompakko taskuni auki sekä passi taskuni on ollut auki. Kummasti ne vaan on jääneet auki onneksi olen huomannut ne auki olevan etteivät ole tippuneet taskustani. Yleensä olen tarkka lompakostani ja passistani etteivät ne häviä. Kaverini kämpiltä hävisi kerran lompakkoni sillä välin kun suihkussa kävin. Kysyin sitä tiukasti kaverilta kun se ei voinut ilmaan haihtua. Kumma kun se juuri puhui ennen suihkuun menoani että hänellä on taipumuksia varasteluun sairauden ollessa sillä päällä. Kehui se vielä varastaneen Kellokosken kirkon ovenkahvankin. Puhui se ettei ole sillä tyttökaverinsa kanssa rahaa, ostin siltä puhelimen annoin sille lompakostani 50 euron seteliä kympin maksavasta puhelimestaan. Sanoi kaveri ettei sillä ole sitä rikkoa joten annoin sille kolikko massistani kolikoita kympin. Näki kaveri minulla olevan hyvin rahaa lompakossani. Siitä lähdin suihkuun ja riisuin vaatteeni kaverin sohvalle tulin suihkusta kokeilin heti etutaskussani olevaa lompakkoani mikä olikin pois taskustani. Sanoin heti kaverille että missä on lompakkoni kiisti se sitä vieneensä tiukasti. Annoin asian olla kun se vaan väitti ettei tiennyt se lompakostani mitään. Vaikka sanoin ettei se ole voinut ilmaan hävitä. En sitten alkanut ratsaamaan kaverin kämppää, enkä kyttiä viitsinyt soittaa kun kaveri kiisti tiukasti lompakkoni vienni. Jätin asian hautumaan jos olisin ollut liikenteessä ja lompakkoni olisi hävinnyt olisin sen pannut itseni piikkiin. Mutta kun olimme kaverin kämpillä siksi olen lähes sata varma mihin lompakkoni on joutunut. No jätin asian hautumaan vuosiksi, löikin kaveri välit poikki minuun. Nyt soitti pitkän ajan päästä minulle en puhunut lompakostani enää sille mitään. Olisiko JUMALA tehnyt työtään kaverissa kun se on kuulemma lihonut 150 kiloiseksi. Jos on sillä asiasta omatunto alkanut soimaamaan sitä. Toivotaan että lompakko asiani jossain välissä selviää. Kun tutkijana minulta ei jää kivikään kääntämättä asioita hoitaessani. Odotan vaan kaverin tunnustusta asiassa jos sen lompakkoni se on vienyt mikä on aika varma. Ei siinä oikein ole muuta mahdollisuutta ihmettelen vaan että uskaltaa joku lompakkoni viedä. Kun olen vanhanliiton väkivalta miehiä taponkin lusinut. Toki lusin senkin hupia kun rikos ei tappo ollut, jos olen kaveriani lyönyt vartalokoukun ja se kuolee sisäiseen verenvuotoon kun emme Venäläisen kaverini kanssa sille apua heti saaneet. Leivottiin minulle niin hupituomio sain noin 13 vuotta pahojakin paikkoja kierrellen. Olisi pitänyt ottaa monia näkökohtia huomioon asiassa mutta kun kusetti minua asianajajani P.H. sanoen että vedetään juttu mielentilaan pääsen puolta vähemmällä. Helvetti jos olisin saanut vuosituomion olisin selvinnyt vuodella parilla. Mutta asianajajan kusettaessa minut mielentilaan sain paskapaikkoja noin 13 vuotta kierrellen siellä täällä. Ajatelkaa venkulat minut tuntevat sain hullun paperit mielentilasta vaikka olen saanut testeistä siviilissä hyvät tulokset. Hupia lusin kostoa kaikille odottaen vaan aikaa parempaa kummasti vaan noita vihollisia kaatuu kaiken aikaa. Ehtivät vaan miettiä viholliset ennen kuolemaansa mihin helvettiin heidät siunaan. Minä en tee mitään mutta JUMALANI ei anteeksi anna mitä minulle on tehty. Älkääkö minua pitäkö pahana miettikää ja lukekaa mitä minulle on tehty vuosien saatossa. Kyllä se herkkään ihmiseen on jälkensä jättänyt mitä historia kertoo tapahtuneen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...