torstai 7. huhtikuuta 2022

Yö meni jotenkuten kusihätä herätti muutaman kerran varmaan LITIUM 1800 mg Jäänyt päälle nefrogeeninen diabtes insibidus vesitystauti. Hyvistä linnan ajoista tarinaa.

Luulen että jäi minulle LITIUM 1800 mg lopetuksen jälkeen nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti kun juon aika paljon ja kusen yölläkin. Oli minulla myös Lohjan osastonylilääkärin mukaan TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. MIksei siihen puututtu onhan kilpirauhanen tärkeä ihmisen hyvinvoinnille. Toi vesitystauti on ikävä jos se on jäänyt päälle kun joudun kusemaan yöllä muutaman kerran. Katkasee se uneni joka yö onneksi nukahdan heti uudestaan kunhan vaan menen sänkyyn. Minä vaan niin kovasti ihmettelen miksi venäläinen mieslääkäri määräsi minulle tommoisen myrkky lääkkeen kun LITIUM minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg. Toki se venäläinen pesi kätensä asiasta, sanomalla kolmen suomalaisen hoitajan palaverissa määräävänsä minulle LITIUM lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Miksi näin olen ollut yli 40 kertaa hoidossa kellokoski Ohkolassa 80 luvulta asti. Pojan äidin aiheuttaman masennuksen ja viinapiru riivatessa minua. Eikä koskaan minua ole myrkytetty näin sairaaksi kun tällä reissullani. Sanon lääkitsemistäni myrkyttämiseksi niin sairaaksi tulin lääkkeistään. Minulla on Lohjan osastonylilääkärin S.V. kirjallinen lausunto sairastuttamisestani LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Ja on turha puhua lääkkeen hyöty ja haittavaikutukset sivuoireet. Minä en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä pitkällä hupituomiollani. Olen aina pitänyt kunnostani huolta ollen kun terveyden perikuva laitoksissa kovaa treenaten, linnoissa olin 12 kertaa ilman mitään lääkityksiä seutulassa olin pari tuomiota, olin sielläkin urheiluvetäjän tittelillä. En koskaan ole taloissa lusinut palikka osastoilla mihin höperöt pannaan. Aina ollut ykköstykki taloissa kun taloissa. Riihimäen Keskusvankilassa olin vankiohjaajana vedin korikset pojille. Monessa duunissa olen ollut taloissa Riihimäen Keskusvankilassa olin pajalla, sorvasin, jyrsin, pultti sorvilla olin. Olin myös ulkoryhmässä halkolaanilla teimme töitö, suutari räätäli verstaalla olin hommissa. Olin myös luottoduunissa lämmittäjänä, siitäkin on kerrottavaa miten vanhempi lämmittäjä ei ollut pannut toiseen uuniin vesiä kiertämään. Ja minä heitin metrin halkoa uuniin päädystä ja päältä. Olin kun piru koksia lapioimassa uuniin, no menikin kuivat putket ihan kieroksi uunissa. Joutuivat pojat polttoleikkaamaan kierot putket irti ja uutta tilalle. Onneksi toinen uuni pelasi että saatiin lämmöt taloon. Syyhän ei minun ollut, vaan vanhemman lämmittäjän olisi pitänyt seurata vesien pääsyä uuniin. No hommat jatkui lämmittäjänä. Olin myös pari tuomiota vastaanotto narikalla se oli hyvä duuni minulle kun tarkka olin jo siihen aikaan. Piti siinä hommassa pitää koko talon vaatevarastojen kirjanpito. Oli Rio De Riksussa silloin kolme vaatevarastoa vankien vaatteille. Piti aina olla tarkka vankitovereiden vaatteiden kanssa että oli kaikki järjestyksessä ja kirjoissa ja kansissa. Haikea olo tuli kun katsoin kirjoista joidenkin elinkautisten pitkiä tuomioita. Toivoin vaan että pääsisivät hekin vielä siviiliin ja normaaliin elämään mikäli se enää onnistui pitkän tuomion jälkeen. Ennen lusittiin melko kaikki viinan aiheuttamana rikokset oli se suurin syy tuomioihin. Melko kaikki siihen aikaan kun minä lusin olivat tehneet rikoksen juovuksissa. Minulla on kanssa kaikki sattunut juovuksissa en ole selvinpäin väkivaltanen enkä selvänä hyväksy yhtään väkivaltaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...