torstai 7. huhtikuuta 2022

Päivä taas niin sanotusti lusittu vaikka olenkin tämmöisessä vapaaehtoisessa yhteisössä. Hyvin on päivä taas mennyt seurustellen porukan kanssa ja ulkoiltua tuli.

Olen vähän kipeä ollut mutta särkylääkkeillä pärjännyt nyt on oloni melko terveen oloinen, selkäkin oli kipeä parina päivänä. Mutta tein jo tänään sellijumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia tein ja kahvakuulalla treenejä. Tein etunojapunnerruksia 2x90 nopeita vetoja ja 2x60 hitaalla vedolla. Lankutin myös edestä ja sivu liikkeitä tehden. Kahvakuulalla tein useempaa liikettä useamman sarjan, teki taas treenit hyvää minulle. Pienet kolotukset siinä hävisi kropasta, on minulle treenit niin tärkeät. On ikäänkun kipeä ellei pääse treenaamaan vaatii sitä koko bodi pääkoppakin pelaa paremmin jumpilla. Kumma vaan kun ei tuttuni ole enään yhteyksiä pitänyt en saa sitä edes enään puhelimella kiinni enkä facebookilla. No ei siinä mitään niin hankala tuttu se olikin eikä ihme kun se on syönyt pameja pienen ikänsä. Minua selittää se sairaaksi ja hän ei sitten olisi sairas. Monta vuotta tein käännytystyötäni sen kanssa mutta pari inhimillistä viestiä siltä vaan tuli. Nyt se on lempannut minut ulos kokonaan kavereistaan vaikka eihän se minua kaverina pitänyt vaan isiemme kautta tuttuna. No täytyy nyt jättää tuttu omaan arvoonsa ei sen kanssa oikein mitään saanut aikaiseksi. Huomenna onkin sitten taas siivousryhmämme työpäivä, onneksi on sitten taas tiistaihin asti minulla vapaata silloin on minulla keittiö työt. Siinä hommassa onkin sitten koko päivän kiinni kello 7 aamusta kello 20 suunnilleen illalla. Aamulla saan pari tyyppiä mukaan keittiölle mutta kahvin ja päivä ruokailun hoidan yksin. Päivälliselle ja iltapalalle tulee kaverit mukaan. Toinen on venäläinen nainen toinen kaveri on nuori mies. Tilasin vielä illasta pitsan ulkomaalaisesta pitseriasta sekä 1.5 litran keltasen jaffan, olihan se mukava popsia vielä illasta, en ollut kyllä yhtään nälkäinen muuten vaan tilasin sen, saan aikasin syödä herättyäni kun silloin aina hiukoo minua. Nyt sammutan tietokoneeni ja alan nukkumaan että jaksan tehdä aamusta siivouksia talossa. Toivotaan nyt etten herää yöllä montaa kertaa kuselle. Kun aiheuttivat minulle Ohkolan sairaalassa nefrogeenisen diabetes insibidus vesitystaudin. Se panee juomaan paljon ja kusemaan öisin paljon. En ole muuten varma sen aiheuttamasta vaivasta mutta herään öisin useamman kerran kuselle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...