keskiviikko 4. toukokuuta 2022

Katkonainen yö oli taas kusihätä herätti muutaman kerran. Kahvakuula treeni tehty aamusta tarinaani aamusta.

Varmaan LITIUM 1800 mg jäänyt nefrogeeninen diabetes insibidus vestitystauti on jäänyt minulle. Kun LITIUM 1800 mg lopetuksen jälkeen on minulle tullut kusemis ongelma, juon paljon ja kusen yöllä paljon. Häiritsee yöllinen kuseminen untani pahasti, kun neljäkin kertaa saan nousta kuselle. Vedin aamusta aikasin kehvakuula treenit teki ne hyvää minulle. Menin aikaisin nukkumaan illasta ja viimenen herätykseni oli kello 6.15 melko levänneenä varmaan ottamani olantsapiini 10 mg väsytti minua yöllä. Mutta nyt olen ihan levänneen oloinen ja skarppina. Oli viimeyön keuhkoni paremmat kun ne onkin kränänneet monta päivää ja yötä. On ollut minulla hengitys vaikeuksia muutamana yönä ehkä joku pöpö tai sitten on se allergiaa. Epäilen allergiaksi vaikka olen saanut talosta hunajaa mitä olen käyttänyt allergiani siedätykseen. Olen vaan syönyt talon hunajaa niin pienissä määrin, kun kuusi vuotta siedätin allergiani pois syömällä keväisin yliannoksia hunajaa. Uskon hunajan tehoon siedätykseen kun olen syönyt monet allergia lääkkeet ja mitkään eivät ole minua auttaneet yhtään mitään. On minulla paha allergia koivu on keväisin pahin minulla, olin allergia sairaalan uudesti koulutukseen testatessa vähän kaikille allerginen. Sain allergia sairaalan mäkitesti juoksussa parhaan tuloksen kun kukaan ja puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat teipillä listoja jatkamaan. Vedin tässä kirjoittelun lomassa jumppia etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella sekä lankutuksia edesta ja sivulta. Tekee taas hyvää jumpata kun sairasteluni teki taukoa sali treenillekkin on jäänyt jumpat vähemmälle. Mutta hyvin löytyy tehoja minulta edelleen teen jumpat teholla. Tänään menen talomme salille tekemään taas salitreenit kovalla teholla. Teen penkin ja muitakin liikkeitä hauikset ja ojentajat teen myös tänään. Jalat teen seuraavalla treenikerralla olen jalkoja treenannut rappusia kävellen menen aina useamman rapun kerralla ja alas tulen kaiteesta kiinni pitäen kahdella loikalla rapun välin. Vähän jengi katsoo kun vanha äijä loikkii rapussakin, mutta ikäni treenanneena onnistuu vieläkin minulta monet temput. Kohta onkin meillä aamupala vartin päästä 7.45 alkaa se meillä onkin hiukan nälkä jo minulla kun en eilen pitsaa tilannut vaikka meinasin sen tehdä. Kohta on huoneiden siivous ja siitä lähden pyöräilemään kylille käyn kylän tanssipaikan ravintolassa limulla siitä kauppaan ostoksille ostan herrkuja. Suklaata sekä karkkia sekä energiajuomia kaverille olen yhden pystyssä, ostan myös proteiini juomia muutaman. Tarvitsen proteiinia kun treenaan ja se tekee treenarille hyvää ravitsee se lihaksia. Oli tässä välillä meillä aamupala ja lääkkeet mitä taas protestoin kun en niitä tarvitse toki menee minulla vaan aamusta aripipratsol 20 mg.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...