keskiviikko 4. toukokuuta 2022

Päivä mennyt hyvin kaikesta pahasta maailmassa huolimatta. Jumpattu, siivottu päivän askareet tehty nyt on vielä iltapala ja sitten illan viettoon.

On muuten päivä mennyt hyvin on vaan toi köhä keuhkoissani ikävää kutiaa kurkkuani ja keuhkoissa tuntuu kummalliselta. Varmaan joku pöpö tai sitten allergiaa kun en ole saanut hunajaa siedätykseeni niin paljon kun tarvitsen keväisin. Ostin oman hunajan kaupasta mutta se meni minulta aika äkkiä teehen ja kahviin. Aloitin kahvin juonnin mutta lopetan sen taas ja juon teetä mielummin, en pidä kahvin mausta mutta hunajalla se menee minulle. Kaakoa on parasta yksi mukava hoitaja E. laittaa ainoana kaakaota täällä. En tiedä miksi ei muut laita kaakaota onko siitä enemmän työtä vai mikä on. Laittaa hoitaja E. myös aika usein lämpimiä voileipiä se on hienoa kun kaikki tykkää kaakaosta ja lämpimistä voileivistä. Minä käyn huomenna kaupoilla ostamassa hunajaa ja muitakin herkkuja proteiini juomat ovat tärkeitä. On minulta lähtenyt massaa aika paljon painoni oli aikoinaan treenatessa 116.8 kiloa nyt oli viimeksi täällä uudessa paikassa 93 kiloa. Toki olen tarkoituksella laihduttanut itseäni, kun oli minulla turhaakin painoa nyt on tehot yhtä hyvät kun ennen ja kevyempi olotila on minulla. Verenpaineeni oli viimeksi mitatessa 127/ 67 pulssi oli vähän minulle kova 67 mutta olin ollut kipeä muutaman päivän ja väsynyt, joten pulssin ymmärtää. Kun on ollut pulssini alle 60 noin 52-56 parhaimmillaan. Aloitan aeropisen treenin alan käymään pyöräilemässä usein ja lenkkeilemään olen ajatellut alkamaan. En ole hissiä käyttänyt koskaan talossamme menen aina rappusia neljänteen kerrokseen. Oli netissä joku testi että jos neljänteen kerrokseen menee alle minuutissa rappuja pitkin on pumppu kunnossa. Kokeilin meidän rapussa neljään kerrokseen menin sen noin 30 sekuntiin. Kun nopeasti raput menin ohkolassakin haastoi yksi kaveri minut että kumpi menee nopeammin minä rappusia vai hän hissillä. Olin paljon nopeammin yläkerrassa kun kaveri hissillä. Olen 66 vuotias mutta tehoja löytyy minulta hyvin, ikäni laitoksissa treenaten linnoissa kovaakin treeniä tehden. Linnat piti minut nuorekkaana mutta tämä viimenen reissuni Ohkolassa vanhensi minua paljon niin sairaaksi tulin LITIUM 1800 mg lääkkeestä. Minkä venäläinen mieslääkäri määräsi kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla. Olen paljon kirjoittanut siitäkin asiasta miksi näin tekivät mikä oli motiivinsa minut sairastuttaa lääkkeillä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...