keskiviikko 25. toukokuuta 2022

Nukkuen kello 23.20 - 4 välisen ajan melko hyvin levänneenä. Tarinaani aamusta sota tuli taas unissani vastaan.

Tuli unta turhan vähän minulle vime yönä, menen vielä sänkyyn tekstini jälkeen. Nukun aamu kuuteen tekee se hyvän säväyksen minulle. Menin nukkumaan turhan myöhään ja herätykseni neljältä. Liian vähän nukuin viimeyönä mutta paikkaan tilanteen menemällä vielä sänkyyn. Näin sodasta unta kovaa pyssyjen pauketta oli unessani. Jonkun kaverini kanssa olimme sota alueella kovia otteita. En nyt muuta muista unestani kun kovan pyssyjen paukkeen. Onhan se helvettiä että tulee sota uniinikin harvase yö. Eikö sota saisi loppua Ukrainassa ja toki koko maailmasta tulisi rauha maailmaan. Iso kaverini sanoi että se on maailman loppu jos me hyvät ihmiset käydään aseisiin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...