torstai 5. toukokuuta 2022

Pyöräilty kylillä pitseriassa käyden mikä olikin täynnä. Siitä tanssisalille katsastamaan paikan, siitä R- kioskille ja talolle takasin. Tarinaani tälle illalle linnoista ja työsiirtoloista.

Aamusta jumpat tehty ja siitä talon romulla pyörällä kylille. Menin ensiksi kylän tanssi paikkaan missä on ravintola auki päivisin. En jäänyt sinne kun oli ruokailu aika ja paljon ruokailijoita siksi lähdin kylän pitseriaan mutta sekin oli täynnä ulos saakka. Menin R-kioskillle ostin kaverille velkaa olevan energiajuoman ja itselleni sekä maraboy levyn ja karkkipussin. En kauppaan mennyt ollenkaan, katson nyt jos saan vatsani toimimaan huomenna aamusta niin menen siivouksien jälkeen kaupoille. On vatsani ihan pilalla lääkkeistään, mistä olen kyllä puhunut henkilökunnalle muttei mitään tapahdu talossa. Tuhosivat terveyttäni ohkolassa LITIUM 1800 mg lääkkeellä pahasti. Ja nyt tuhotaan vatsanikin aripipratsol 20 mg ja pahinta vatsalleni olantsapiini 10 mg pitoisuuset eivät ole suuria mutta vatsaani nekin vaikuttaa kun olen niin herkkä vatsainen ollut aina. On ihmisen koko hyvinvoinnille tärkeää hyvän vatsa toiminta vaikuttaa se koko ihmiseen. Minulla on ollut vuosia vatsan kanssa ongelmia kun sydänvikainen demetikko vanha isäni pantiin minua myrkyttämään lääkkeillä. Yritin kovanaamojeni kanssa selvittää asiaa isän hautaan menoon asti mutta se ressukka oli niin sekasin ettei se tiennyt mitään kuka Mengele sen käski poikansa elämää pilata myrkyttämällä minua vuosia. Vaikutti se niin paljon psyykkeeseeni isän lääkitsemänä olla ja pakkohoitoja syyttä. Lukekaa hyvät ihmiset mitä olen puhunut asioista vuosien saatossa. Kun en ole mielisairas olen alkoholisti ja tärkeää olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn ja ovat henkilökunta pitänyt minua terveenä lääkkeillä mitkä ovat vessanpytyssä. Miksi siis tervettä lääkitsette sanoi yksi kaveri että jos olisit tiennyt Seutulan työsiirtolassa ollen, elämäni pilaamisen olisit toisin seutulan hommat hoitanut. Sanoi kaveri että olisit miinoittanut koko kentän. Siis tämä oli kaverin suusta tullutta tekstiä minä en niin paha ole, kaverikin vaan sen heitti lonkalta. Pidin huumeväen kaukana seutulan työsiirtolasta ei niistä hommista olisi tullut muuten mitään. Olin seutulassa urheiluvetäjän tittelillä lusimassa vedin pojille urheilut siellä. 12 kertaa lusin työsiirtoloissa monesti kun hyvän työmiehen maineessa olin leireillä. Kivitaloista oli paras siihen aikaan Riihimäen Keskuvankila olin sielläkin vankiohjaaja vedin A ja B ryhmän korikset pojille. Miksen saa venkuloista mitään apua kiduttamiseeni monissa hoitopaikoissa. Sanoi kyllä nelinkertanen suomen mestari kiekon heitossa M.K. vangin vartija, City salilla nostellessamme samaan aikaan, ettei meitä vanhaa liittoa enää ole paljoa jäljellä. Nuori polvi ei tunne minua ja tekemisiäni hyppii saatanan kakarat nistitkin silmille. Niin paljon olen huumeväkeä vuosien saatossa autellut syöttäen juottaen ostaen pyöriä tabletin yhdelle nuorelle kemin pojalle uhrasin siihenkin poikaan niin paljon ja kaikki turhaan. Meni tätini perinnöt hukkaan en ketään saanut kuiville isäni perinnöt veivät rosvot ja edunvalvonta kaiken. Lukekaa olen kirjoitellut paljonkin niistä asioista yksityiskohtasemmin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...