perjantai 24. kesäkuuta 2022

Heräsin kello 3.45 kävin suihkussa ja vaihdoin puhdasta päälleni. Kohta vielä takasin nukkumaan pariksi tunniksi. Tähän vähän tekstiäni kello 4.03.

Olen melko hyvin levännyt mutta menen takasin nukkumaan vielä että saan nukuttua univelat pois. Parin tunnin unet vielä tähän tekee minulle hyvää. Ja uni kyllä tulee sänkyyn vaan mentyä. Silmät lipsuu kiinni tässä kirjoittelun lomassa, alkaa minua aina väsyttämään kirjoitellessani. Palataan asiaan myöhemmin herättyäni jos tulisi jotain älykästä fiksua tekstiä silloin minulta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...