maanantai 13. kesäkuuta 2022
Nukuin pienet päiväunet äsken heräten, siitä tein kahvakuula treenit kohta lähden välipalalle.
Teki hyvää pienet päiväunet noin tunnin nukuin sitten tein sen jälkeen kahvakuula treenit tehokkaita liikkeitä muutamia. Tekee treenit niin hyvää minulle katson nyt menenkö tänään vielä talomme punttisalille tekemään tehokkaat puntti treenit. Olen jumpannut huoneessani tehokkaasti omalla kropalla tehnyt liikkeitä. Salilla käyn vähintään kolme kertaa viikossa enemmänkin teen sali treeniä. On toi sali treeni tehokkain muoto treenistä tulee minulle niin pirun hyvä olotila salin ja jumppien jälkeen.
On vaan minua väsyttänyt pitempään kun herään yöllä niin aikasin menen toki nukkumaankin monesti aikasin ei silloin vaan unta riitä aamuun asti. Nyt alan lähtemään välipalalle alakertaan on se kohta tulisi nyt hyvä jälkiruoka meille kahvia ja teetä mitä minä otan kun olen juonut tänään kahvi kiintiöni täyteen juomalla omia kahveja jo yöllä. Tein hunajapurkista kahvi suppilon tein muoviseen hunaja purkkiin pohjaan neljä reikää saksillani siihen suodatin pussi ja vedenkeittimestäni kuuma vesi ihan ajaa asiansa.
Lopetan varmaan kahvin juonnin en sitä yhteen aikaan juonutkaan yhtään juonkin mielummin teetä tai kaakaota. Hunajalla menee kahvi muuten en siitä tykkää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.
Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti