sunnuntai 24. heinäkuuta 2022

Aamu treenit tehty aamupala oli join vaan vesilasin ja itseltäni mustikka keittoa. Yritän saada lääkkeiden aiheuttaman vatsaongelman paranemaan paastolla.

Hyvä aamu ollut nukuin onneksi vielä aikasen herätykseni jälkeen kello 5 asti. Kohta lähden pyöräilemään kylille katson jos näkyisi tuttuja. On siellä hieno ulkoilu sää aurinko paistaa ja on lämmintä. Vedin yöllä tiukan treenin mutta menen vielä talomme salille päivällä, kunto riittää kahteenkin treeniin päivässä. Nyt lopetan palataan asiaan lenkkini jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...