sunnuntai 3. heinäkuuta 2022

Kello on 22 nyt kone seis ja hyvät yöt kansakunnat alkaa silmäni lupsahtelemaan.

Pari stooriani vielä tähän mutta ajoissa nukkumaan kun on minulla univelkaa. Aamuyöstä olen ihan pirteä herätessäni mutta kun alkaa muita heräämään alkaa minua väsyttämään kunnolla. Nyt nukkumaan ajoissa huomenna onkin sitten uusi päivä. Katson nyt jatkanko stooriani Keravalla. Hyvät yöt kansakunnat päällä maan ja taivaissa hyvä tahto ihmisten kesken.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa meni taas t...