maanantai 19. syyskuuta 2022

Heräten uniin kello 3.30 siitä tekemään jumppia kohta vielä takasin nukkumaan pariksi tunniksi että jaksan aamusta keittiö duuniin.

Unet herätti minut kello 3.30 olin ihan virkeä joten aloitin jumpilla varjonyrkkeilyitä sekä venyttelyjä tehden sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia. Nyt alkoi väsy painamaan silmiä joten menen vielä nukkumaan pariksi tunniksi kun on minulla keittiövuoro aamusta, pitää olla levännyt hyvin että jaksan taas tehdä keittiövuoroni. Kumma vaan kun herään yöllä olen ihan virkeä mutta kun alan tekemään jumppia alkaa kummasti monesti vielä minua väsyttämään. Menen vielä uudestaan jumppien jälkeen nukkumaan. Siunausta jengille tälle päivälle tehdään tästä hyvä päivä positiivisella ajattelulla kaikesta pahasta maailmassa huolimatta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...