maanantai 19. syyskuuta 2022

Ilta joutaa yö kutsuu unten maille minua. Kello on 21.15 nyt nukkumaan että jaksan tehdä huomenna keittiövuorot.

Sammutan kohta koneeni että pääsen nukkumaan, kun on aamusta heti keittiö hommat minulle ja parilla kaverilla. Toinen kaveri on vaan opiskelija ja toinen luistaa hommasta aina kun voi. Joudun paljon yksin työskentelemään keittiöllä, on vaan taas koko päivän kiinni keittiöhommassa. On se vielä ihme ja kumma ilmasta duunia, säästää talo hyvät rahat kun eivät tarvitse siihen hommaan siviiliä duuniin. Alkaa silmä kummasti vaan lupsahtelemaan alkaa väsy painamaan. Olin taas pakotettu ottamaan Olantsapiini 10 mg mikä on minulle pieni määrä. Hyvät yöt Kansalaiset ja Kansakunnat päällä maan ja avaruuden tempelit.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...