torstai 8. syyskuuta 2022

Nukkuen kello 20.22- 1.10 välisen ajan tarinaani tälle yölle.

Kaverini lähti kaupoille kello 1 on se auki yöllä, tilasin siltä herkkuja kaupasta. Se käy usein yöllä liikenteessä kaupoilla menee se aikasin nukkumaan ja yöllä liikkuu. Samoin minä menen monesti aikasin nukkumaan, tykkään nukkumisesta kun hyviä unia vaan näkee. Ukrainan sota vaan toi pahat unet minulle on se niin järkyttävää. Odotan kaveriani kaupoilta sitten menen vielä nukkumaan pariksi tunniksi. Tulikin M.I. kaupoilta nopeasti se taas kävi toi se suklaan karkkipussin energiajuoman sekä kaksi proteiinijuomaa. Taas on minulla mässyjä tekisi kyllä mieli itsekkin pyörällä käydä yökaupoilla kun ei minua väsytä aina yöstä. Kirjoitin heti herättyäni kynällä tarinaani ja avaan koneeni myöhemmin. Pitäisi minun laajentaa reviiriäni kohta onkin pyöräilyt pyöräilty kun alkaa olemaan yöpakkasia alkaa olemaan niin liukasta ettei enään pyörällä viitsi ajaa. Olisi nyt minulla säästynyt kallis Feltin pyöräni missä oli nastarenkaat sillä olisin ajellut talvellakin. Hävisi Feltin pyörä minulta kun tilasin omalta lääkäriltäni Porvoossa lintsillä pyörälläni ollessani. 10 mg pameja sekä 100 mg tramaleita seuraava muistikuvani oli kun olin pitäjänmäellä yöhuoltamolla kone auki pöydässä, ei ollut kun tumma pintasia kavereita huoltsikalla kysyin muistaakseni kassan tytöltä millä olen tullut yöllä sinne ja missä on kallis pyöräni. Tyttö ei tiennyt mitään minusta siellä olin siihen asti kun uskon veljeni H.R. pölähti huoltoasemalle siitä lähdimme taksilla kohti Sturenkadun hostellia mihin H.R. minut maksoi sisään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Päivä menee oli ruoka äsken nyt odotan kahvia. Hoitajat laittoivat Cetilarin rasvan selkääni otin myös yhden särkylääkkeen.

 Nyt odotan kahvia ja ruokailua ostan uuden koneen tämä tietokoneeni pätkii kummasti. Näyttö on outo koneellani pätkii hiireni käyttö. Kohta...