perjantai 2. syyskuuta 2022

Yö joutaa väsy alkaa painamaan silmiäni päivän riennot ohi on hiljentymisen aika alkaa olla käsillä. Hyvää yötä maailma parempaa huomista odotellen.

Pari tarinaa tähän sitten kone sammuksiin ja unta kaaliin. Nukahdan pariin minuuttiin kun vaan maltan mennä sänkyyn. Kello on 22.47 alkaa olla nukkumaan meno minulla kun väsyttää minua jo nyt. Tyhjennän mieleni ja rauhoitan itseni siitä unten maille hetkessä. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan lähtee kaveri taas yöllä kaupoille tilaan siltä jotain syötävää ja juotavaa. Vielä kerran hyvät yöt ja toivotaan että taivaan ISÄ puhuttaisi sotaakin käyviä ihmisiä ja tulisi rauha maailmaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...