sunnuntai 30. lokakuuta 2022

Huomenta ihmiset päällä maan ja avaruuden henkimaailma.

Herätykseni kello 3 henkimaailma keskusteli koko yön unia nähden kuolleista kavereistani. Ikäänkun minuakin olisivat kutsumassa tuonpuoleiseen. On hienoa kun on yläkertaan asiat kunnossa silloin voi lähteä tästä maallisesta olomuodosta koska vaan. Sanon vaan että se ikuinen kiirastuli ei ole mukava paikka monelle. Eivät uskalla semmoiset edes millään kuolla vihanneksena monet makaavat vuosia jossain terveyskeskuksessa. Se on surkeeta kun tietät he mihin joutuvat kärsivät pahoista teoistaan. Minulla on ollut aikaa odottaa vuosien hupituomiollani, kummasti vaan vihollisiani kaatuu kaiken aikaa. Kenellä sydän pettää kenellä on syöpää kuka murhataan. Kumma vaan kun ketkä ovat minulle paskaa tehnyt sairastuvat monet pahasti. Se on taivaan ISÄ semmoinen kun sen lapsia kidutetaan rankaisu on kauhea ja julma. Kyllä mietitte kuolinvuoteellanne pahoja tekojanne sen takaan ja alleviivaan ja kun saatte käydä kuolin hetkellä läpi pahat tekonne. Jää se kauhu teille tuonpuoleiseen ja se ei mukavaa ole. Siis parantakaa ihmiskunta tapanne ja tehkää hyvää niin parannemme maailmaa. Hyvää uutta päivää ja siunausta koko maailmalle ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...