sunnuntai 30. lokakuuta 2022

Päivä on mennyt hyvin tuttuni kanssa tapaaminen Turkkilaisessa ravintolassa, maailmaa paransimme konjakin ja kaljan merkeissä.

Oli mukava tapaaminen, lusi kaverini pitkän reissun yhdestä pölvästistä. Jutttelimme niitä näitä elämästä ja tulevaisuudesta kun olimme niin kauan molemmat kiinni, on ihan kaikki muuttunut stadeilla. Ihan huuli pyöreänä seuraan maailman menoa ikään kun olisi JUMALANI vienyt ällin täysin ihmisiltä. Vanha pappa Keravalta sanoi minulle että puhu Kai poika ihmisille on minulla kuulemma niin paljon annettavaa. Sanoin Papalle että on nykyään idiotismia niin paljon sanoi Pappa että on myös taantumusta. Nyt ajoissa nukkumaan olin pakotettu ottamaan 5 mg olantsapiinin mitä en tarvitse tulen siitäkin määrästä tokkuraan. Se on minimaalinen määrä mutta sekin on minulle liikaa. Nyt nukkumaan että pääsen unien maailmaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...