maanantai 10. lokakuuta 2022

Nukkuen kello 21.15- 1.00 välisen ajan virkeänä kumminkin heräten. Aamusta hetken vielä nukuin ja aamusta kello 7 keittiölle töihin.

Kumma kun olen yöllä herätessäni ihan virkeä, mutta kun alkaa muut aamulla heräilemään alkaa minua väsyttämään. Nukun aina kun vaan haluan mutta kun on niin hiljasta yöllä alan kirjoittelemaan kynällä ja koneella tarinaani. Menen kyllä uudestaan nukkumaan aamusta. Tulee minulle normitunnit unta kunhan vaan maltan nukkua. Kun haudassa on aikaa nukkua. Saimme aamukattaukset tehtyä onneksi oli uusi nuori kaveri töissä. Kun vakikaverini lintsaa töistä tulee se töihin miten sattuu. Kärsii siinä minunkin työni kun menee siinä fiilis koko hommaan kun pitää olla keittiö hommassa koko ajan ajan hermolla. Nyt menen hetkeksi nukkumaan kun alkoi väsyttämään minua kovasti. Kahville pitää herätä duuniin ja koneen tyhjennykseen. Hyvää päivää kansalaiset ja siunausta tähänkin päivään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...