maanantai 10. lokakuuta 2022

Päivä mennyt hyvin kuppilassa käyden ja apteekissa sekä pyörälenkki heitetty.

Kävin paikallisessa ruokapaikassa ravintolassa ja siitä kylille apteekkiin, ostin monivitamiineja sekä tyypin 2 kollageenia sekä nenään A-tippoja. Rahaa palaa mutta antaa palaa niin kauan kun sitä on käyttää. Heitin lenkin pyörälläni vielä kun on nättejä ilmoja. Nyt nukkumaan ajoissa kun on taas huomenna vastenmielinen duuni keittiöryhmä. Katson kyllä että kaveri on koko päivän töissä mukana eikä aina häivy hommista. Palataan asiaan kun olen nukkunut univelkoja pois ensi yön. Hyvää yötä maailma ja siunattua yötä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...