sunnuntai 23. lokakuuta 2022

Pitkäksi käy aika sisällä olla koronassa. Olen vasta päivän ollut mutta tuntuu jo seinät kaatuvan päälle. Aurinko paistaa ja ulos olisi pyöräilemään kaipuu ennen talven tuloa.

Olen melkein huoneessani jumittanut valvoin koko viime yön. Toivotaan nyt että menisi korona nopeasti ohi. Se on aika vitsaus koko korona. Pahus kun olen väsynyt täytyy nyt yrittää ottaa päiväunet. Valvoin koko viimeyön mutta liika on liikaakin. Palataan asiaan myöhemmin kunhan olen nukkunut ja levännyt kunnolla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...