torstai 1. joulukuuta 2022

Päivä mennyt hyvin hyvällä fiiliksellä kun lääkkeet jää pois minulta. Mitä olen väkisin syönyt silloin tällöin.

Pitäisi murtaa vielä joku päivä kuulemma olantsapiinia 5 mg. Olen niitä syönyt välillä vaikken edes niitä tarvitse. On suomen terveyden hoito outoa toisia hoidetaan toisia myrkytetään lääkkeillä. Lukekaa olen paljon kirjoitellut mitä saatanaa olen joutunut kokemaan vuosien saatossa. Nyt alan aikain nukkumaan että olen huomenna skarpissa kunnossa. Hyvää yötä maailma ja siunausta tällekkin yölle. Parantakaa tapanne ja eläkää sovussa jo maanpäällä. Sillä loppupeleissä kiitos seisoo, ja kun se on teillä kaikilla edessänne. Kai Kuoleman kauppias hautausmaan mies olen. Työskennellessäni Espoon Hautausmaalla traktori kuskina.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...