perjantai 13. tammikuuta 2023

Kello on neljä aamusta oli kaverini kongilla oli se tullut viron risteilyltä illalla ja nyt kauppaan lähdössä.

On talossamme yksi mukava kaveri M.I enkelit ovat olleet sen vierellä kun kamoissaan pirun käskiessä hyppäsi naisensa kanssa kuudennen kerroksen parvekkeelta alas.Ja molemmat selvisi siitä se ei montaa kertaa varoita mutta semmoinen se jumala on. Kaveri on ollut 7 vuotta ilman huumeita mistä olen todella ylpeä. Kaveri käy kiinteistö firman hommissa tekee se ihan ammattihommia mistä tienaa hyvät rahat toki ei saa tienata yli tonnia ettei mene eläke. On mukava kaveri olen aina aikaisin herätessäni iloinen kun kaverikin on aina aikaisen herätyksenkin jälkeen niin skarppina minäkin aina piristyn kun se ovelleni tulee. Helvetti viimeksi kun olin ollut jonkun verran jurrissa yöllä kapakasta tullessani, olimme kuulemma kaverini kanssa yöllä jonkun verran ääntä pitäneet kun emme huomanneet kämppäni ovea kiinni laittaa. Jouduimme siitä puhutteluun olisi kuulemma oman hoitajani pitänyt sulkea polettini oveen jos menee reissuni yli kello 20 silloin lähtee henkilökunta pois talosta. Hyvä ettei oma hoitajani ollut sulkenut polettia muuten olisin ollut yötä ulkona. Kyllä nyt saa olla viinan tai lääkkeeni konjakin kanssa leikkiminen. Pitää taas vetää tiukkaa linjaaa talossa treenata kovaa ja vetäen puntti treenejä kaverilleni. Liikun nykyään paljon pyörälläni kaupungilla seurustelen ihmisten kanssa vaalityötäni tehdenkin. Piti minun joku puolue ottaa jos mukaan politiikkaan lähden joten menin vihreisiin. Minä vaan en ole puolue rajoitteinen vaan äänestän ihmistä. Yksi tuttuni on PERUSSUOMALAISISSA REMONTTI REISKANA TUNNETTU JORMA PIISINEN. On sillä arvot kohdallaan ja jämpti suomalainen ammatti mies sanon että työmies on palkkansa ansainnut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...