perjantai 13. tammikuuta 2023

Pahus kun mursin eilen illasta minulle pakotettuna annetun Olantsapiinin 10 mg. Heräsin ensimmäisen kerran jo kello 1 ja nyt kello 2.15 kemia ei anna minun nukkua kunnolla.

Polin hoitajat ja lääkäri sanoi ettei täällä palevelutalossa tarvitse syödä lääkkeitä. Antakaas olla sanoi polin videoa palaverissa yksikön johtaja ellen syö lääkkeitä ja lähden lentokentälle panee hän minulle M.1. ja M.2 pakkohoito päätökset perääni. Miettikää nyt sen puheita onko sillä ihan puhtaat jauhot pussissa luulin että heittää se herjaa mutta kyllä minuun herkkään ihmiseen tommoiset puheet vaikutti. Turkin tutuille heidän ravintolassa kerroin tilanteen sanoi turkin kaveri että saan syödä ilmaiseksi pitsan ja sanoi se myös että olen ollut lentokentällä töissä. Kaikki ne tietää olin lusimassa usean tuomion Työsiirtolassa ollessani siellä olin urheiluvetäjän tittelillä. Kyllä meni vituiksi kaikki tässäkin palvelutalossa näyttikin henkilökunta oikean karvansa muuttuen ihan piruiksi monessa asiassa. Olin niin iloinen kun en lääkkeitä syönyt työnsin ne taskuun mikä toki rassasi herkkää mieltäni mutta parempi sekin kun antaa kemian tuhota päätäni. Henkilökuntakin oli minuun tyytyväinen sitten kuulin ettei täällä tarvitse syödä lääkkeitä. Ihan kun olisi kivi vierähtänyt sydämmeltäni alkoi kaverini kanssa punttikin kulkemaan innostui sekin käymään salilla fiiliksillä kun vaatii se hyvää fiilistä ei siitäkään tule mitään jos masentuneena käy salilla. Nyt olen syönyt Olantsapiinin 10 mg kumma vaan sekopäät hoitajat selittääkin että olen mennyt huonompaan kuntoon. Eli mikä saatana liikkuu noiden henkilökunnan päässä, kun en syö siis lääkkeitä sanovat minun olevan kunnossa ja kun syön pitävätkin sairaana. Minusta se on aika ristiriitainen asia, ja pahinta on että tekee tyhjäpäät minustakin raporttejaan ja selittävät nämä että lääkäri määrää lääkkeet kumma vaan en ollut lääkärin kanssa puhunut mitään miten siis voi se määrätä lääkkeitä. Tajuaahan ton siis tyhmempikin että menee lääkärit hoitajien tai mitä lie ovat raporteilla. Miten muuten voi olla ja kun on tässäkin talossa niin kummaa väkeä hoitajina. Yksikin uusi naishoitaja sanoo olleensa 20 vuotta hoitajana se oli jouluna töissä. Sanoi porukka että oli jouluruokakin ihan kylmää sanoin hoitsulle että mikset pannut puolta tuntia aikasemmin ruokia uuniin. Samoin vedin puoli tuntia bingoa tuli soitto minulle korona kyselyyn yhdessä laitoksessa. Alkoi tämä hoitaja selittämään että hän pyörittääkin bingoa vaikka kielsin sitä peliin koskemasta. Antakaas olla kysyin kuka voitti bingon sanoi jengi ettei kukaan sekoitti kyseinen hoitaja koko pelin. Tulin ruokailuun oli hoitsulta kaatunut kinkun rasvat pitkin lattiaa mistä ne pyyhin pois. Kumma vaan on taivaan isä kun tämä hoitajaa olevinaan sanoi minulle kerran kun sanoin pienestä ajoittaisesta vasemman käteni vapinasta. Sanoi tämä hoitsu että on lääkkeissä semmoiset hyöty ja haitta vaikutukset silloin merkkasin muijan. Kumma vaan tulikin Yksi tuttuni vuosien takaa P.S. sanomaan minulle että meni kyseinen naishoitaja turvalleen rappusissa ja lasitkin siltä hajosi. Samoin merkkasin polin hoitaja M. kun se sekopää sanoi että olisin ollut hyrylän pirun paikassa lottakodissa sekaisin kun oli minulla pari hienoa sulkaa pyärässäni merkkinä Abaccin pyörästä. Selitti se sekopää että olisi minulla ollut siellä myös puukko sanoin että oli minulla pakissani kirveskin. Kielokoti olisi palanut ellen olisi ottanut ohjia käsiin siellä. Olisin ollut pakotettu menemään kirveellä lukollisen ruokavaraston ovesta läpi ellei palokunta olisi tullut pikana paikalle. Ja jos olisin siellä joutunut pakotettuna syömään lääkkeitä ja olisin tokkurassa nukkunut lääkkeissä. Olisi varmaan koko torppa palanut kun siellä ruuvattiin palokelloja kaiken aikaa ja ei tilanteessa palohälytykset toimineet. No kumma vaan olimme polin palaverissa kerran lääkärin, yksikkömme johtajan ja tämä sulista puhuneen hoitajan kanssa. Alkoi hoitaja yhtä äkkiä yskimään ja räkimään selitti se että silmät vuotaa ja oksettaa sitä siinä se räki ja meni vissiin oksentamaan. Että näin tämäkin, taivaan isä on pitkämielinen ja anteeksi antava mutta hänelläkin on rajansa ja kumma vaan maailma palaa näiden saatanoiden suomalaisten takia. Minä olen kärsinyt hupia vuosia, mutta on minulla ollut aikaa kumma vaan putoaa vihollisiani kaiken aikaa. Kostoa sillä olen jaksanut tämän kiduttamiseni ja kumma vaan jengiä tippuu kaiken aikaa tulee monet hakemaan viimeistä voitelua sanon vaan että terve menoa helvettiin kun eivät ole nekään minua koskaan auttaneet. Hah Hah olenhan hautausmaan mies kun en parhailla arvo sanoilla päässyt hierojaksi on minulla parantajan kädet JUMALAN ARMOSTA. Olisin alkanut ihmisiä siunaamaan taivaaseen viimeiselle matkalleen mutta estitte sen joten menin Espoon hautausmaalle traktori kuskiksi. Menin sinne kun siellä oli kaksi krematorion uunia vierekkäin tykkäsin katsoa kylmäkaapista oliko minulle paskaa tehneitä siellä pakkasessa. Olisin näyttänyt kusipään lapsille ja omaisille miten uunit siellä pelaa kahta pokaa uuniin vierekkäin. Kolme kovaa koota Kai Kuoleman Kauppias. Itse tiemme valitsette viimenen pari uunista ulos.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...