keskiviikko 11. tammikuuta 2023

Pöllö kun olin mursin illasta 10 mg olantsapiinin ja olikin taas sen takia hankala yö. Heräilin monesti unia nähneenä viimeinen herätykseni jo kello 3. Poli sanoi ettei täällä tarvitse syödä lääkkeitä mutta talon henkilökunta sen pakottaa ottamaan.

Kyllä on tämän talon hommat ihan perseellään kun sanoi Poli ettei tarvitse täällä lääkkeitä syödä. Siksi tulinkin taloon en syömään lääkkeitä kun on masennukseni hävinnyt ja viinapirukin hävinnyt olen tässä talossa ollessani pari kertaa kapakassa pyörähtänyt ja konjakin ottanut. Kun on minua niin vituttanut talon touhu, mutta on se jäänyt yhteen iltaan se saakelin viinapiru on päästäni kuollut ei tee mieli jatkaa seuraavana päivänä. Muuttu kummasti tämänkin talon touhu alkoivat henkilökunta piruiksi en tiedä miksi vedän punttia kaverille ja sain biljardi turnauksen aikaiseksi. Olin alkuun niin tyytyväinen taloon kun punttisalikin oli talossa mikä on harvoissa paikoissa missä olen ollut. Kevyet työt on minulla keittiö homma vaan on ilmasta työtä ja siinä on koko päivän kiinni noin 12 tuntia päivässä. On se aika vastenmielinen homma porukalle. Olen puhunut että vaadittaisiin palkka siitä keittiö hommasta muttei näiden pölvästien kanssa mitään yhteishenkeä ole. Viertolan työsalilla sain palkan nousemaan porukalle otin tuotteiden hinnat selville kaupoista ja ne eivät mitään halpoja olleet ja niin sanotut hullut tekivät niitä urakalla. Mutta kielokoto olikin hyvä mesta ajatelkaa sain siellä ollessani nuoren 26 vuotiaan naisen rakkaudellani pois sähköhoidosta. Olisi kielokoto varmaan palanut ellen olisi herännyt savuun palokunta ei tehnyt päivällä mitään vaikka toimiston lamppu savusi. Ja antakaas olla kello 3-4 välillä yöllä ruoakavarasto alkoi tuuppaamaan mustaa savua. Oli se lukossa soitin pikana hälytyskeskukseen ja kerroin tilanteen yhden nuoren naisen kanssa suoritimme hälytyksen talossa kun siellä ei palohälytykset toimineet niitä ruuvailivat jatkuvasti. Sanoin hälytyskeskukseen että jos ette heti tule menen pakissani olevalla kirveellä ovesta läpi ja sammutan savun aiheuttajan. Sain hupiotuomion aikoinaan kaveristani kun emme heti venäläisen kaverini kanssakaan saaneet apua maksakirroosi kaverilleni. Olisi kaverini kuollut maksa ongelmiin kuukauteen herään sohvalta kämppä tyhjänä jätkistä kaverini oli alasti lattialla ei mitään ruhjeita ollut siinä. Yritin saada sitä hereille ihmettelin kun se oli alasti. En saanut sitä hereille ja tuli siihen venäläinen kaverimmekin soitimme hälytyskeskukseen emme apua saaneet sieltä. No vihdoin viimein tuli poliisit paikalle ja antakaas olla alkoivat ne kuvaamaan mestaa vaikka kaverini oli tajuttomana mutta elossa lattialla huusin kytille että tehkää jotain kaverilleni. No siitä heräsin kyttikseltä siniset haalarit päällä. Sanoi ulkomaan juttujakin tutkinut poliisi että kaverini oli yöllä kuollut sisäiseen verenvuotoon. Sanoi rikospoliisi siihen jännästi että leivotaan sinulle kaitsu hupituomio. Miksi näin tehtiin emme kaverini kanssa pahoja tehneet vaan ryyppäsimme vaan. No kumma vaan venkuloivat minut siitä pitkälle reisulle mustaan saareen ja muihin sadistisiin paikkoihinkin niin kun Hannu Lauerman vankimielisairaala Annes Turussa oli. Olen 12 kertaa linnoissa ollut vankiohjaajana Riihimäen kaskusvankilassakin olleena jo kuri kakun aikoinaan lusineena. Olin riihimälle muutamat tuomiot. Työsiirtoloissa olin usein Seutulassakin olin urheiluvetäjän tittelillä. Ja sinne ei oteta höperöitä, sanoi tiukka kaveri minulle myöhemmin että jos olisimme tienneet että elämäni pilataan jatkossa olisimme miinoittaneet koko kentän. Lukekaa olen kirjoitellut yksityiskohtaisemmin asioista. No kaikesta huolimatta siunattua päivää kansakunnat minulla on ollut aikaa odottaa ja kumma vaan tippuu vihollisia kaiken aika kuka sairastunut syöpään kuka vammautunut muuten. Sota tappaa jengiä kaiken aikaa JUMALANI KOSTO ON ALKANUT. IHMISKUNNAN NOUSU JA TUHO ALFA JA OMEGA ELÄMÄNI TARINAT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...