keskiviikko 11. tammikuuta 2023

Sellijumpat tehty venyttelyineen siitä suihku päälle kello 4.45-5 välinen aika. Ruumiin kulttuuri hoidettu nyt elämän tiede kirjaa ja Filosofoimaan Elämää ja Kuolemaa.

Aloitin sellijumpat kello 4.45 tein varjonyrkkeilyitä alkuun siitä etunojapunnerruksia sekä vatsa liikkeitä istumaan nousuja sekä jalkojen nostoja tein myös lankutuksia. Menee sata aika kevyesti nopeita etunojapunnerruksia vedin myös työkalulla karate treenini. Henkien taistelua kuviteltua vastustajaa vastaan. Nyt lukemaan kohta Elämän tiede kirjaa, filosofoimaan elämää ja kuolemaa miettien. Pohdin taas unessani elämää ja maailman kaikeutta äärettömyyttä ja ikuisuuden rajoja. Saan unessani erikoisia älynväläyksiä toinen lohko kysyy ja toinen vastaa. Molekyylirakenteesta ja hiukkaskiihdittymistä näin kerran unta. Kysyn unessani vaikeitakin asioita ja vastaan heti itselleni uneni ovat niin erikoisia. Pohdiskelen elämän monimuotoisuutta ja raadollisuutta kohdallani, on VIA DOLOROSANI kestänyt niin kauan ja miten on kiduttamiseni vaikuttanut psyykkeeseeni. Onneksi olen kokenut rakkautta minkä luulin kadonneen minusta olen aina ollut RAKKAUDEN IHMISIÄ. Alkaa eläin minussa jossain vaiheessa häviämään. Olen kokenut aina rakkautta, ihminen on vaan pahin peto myös toinen toiselleen. Vastaan niin kun minulle huudetaan, olen vaan tehnyt rankkaakin mielenterveys ja päihde työtäni, hassua vaan pitävät minakin hullun kirjoissa mikä ei toki minua häiritse kun hulluus ja nerous kulkee käsi kädessä. Ja sanomme että hullu saa olla muttei tyhmä. Olen vapaaehtoisesti tehnyt työtäni hädänalaisten kanssa. JUMALANI on antanut sen minulle tehtäväksi on vaan mielenterveys ihmiset toiset niin pirun puhutettavissa ja johdateltavissa. Eli aika ilkeitä ovat monet, tässäkin talossa on monenlaista porukkaa meitä alkoholisteja sekä huumeväkeä. Mutta mukava porukka on tässä talossa, ihmetteln vaan kun työntävät henkilökunta näille monelle LEPONEXIÄ mikä on paha myrkky. Kovissa lääkkeissä pidetään porukkaa minä yrittäisin saada kaikella tavalla jengiltä lääkkeet pois. Minut on syyttä sairastettu pahasti lääkkeillä sanoi venäläinen mieslääkäri Ohkolan sairaalassa että määräsi se minulle myrkkylääke LITIUMIN minkä pitoisuudet venäläinen nosti myrkysvaaraan 1800 mg. SUOMALAISTEN HOITAJIEN PUHEILLA. Miten voivat lääkärit määrätä lääkkeitä tässäkin talossa ilman potilaan kanssa keskustelua. Hoitajat ketkä ovat ihan kakaroita ja monetkin aika yksinkertaisia tekevät aamusta iltaan meistä raporttejaan tajuaahan sen tyhmempikin ettei voi muuta olla kun hoitajien puheilla määrää lääkäri lääkkeitä. Ja henkilökunta pesee kätensä selittämällä että lääkäri määrää. Sain lopettamaan toimintansa Nikinmäen Attendon lukekaa siitäkin paikasta olen paljon kirjoitellut miten sairasta oli senkin talon toiminta. Kumma vaan tutkintaamme tehdessämme monessa muussakin paikassa suomessa ovat paikat aika kompuksessa keskenään. Tutkitaan ja seurataan tilannetta jatkossa siis parantakaa tapanne. Toki se on varmaan monen kohdalla jo myöhäistä kun firmani ei anteeksi anna tekojanne ja sen seurauksia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...