perjantai 3. helmikuuta 2023

Päivä meni liikenteessä baareissa ja kirkolla. En viihdy enää tässä talossa kun henkilökunta valehtelee päälleni ja yksikön johtaja kiristää häädöllä minua.

Todella sairaaksi meni tämän paikan touhut kun syyttä sain varoituksen ja nyt uhkaa yksikön johtaja toisella varoituksella minua. Eli on sadistit minulle häätöä tarjoamassa ja kadulle heittämistä. Uhkaa yksikön johtaja tavaroideni hävittämiselle ja minulla on aika arvokastakin tavaraa, pari tietokonetta ja vaatetta aika arvokastakin minulle. Kirjoituksiani on noin 3500 sivua mistä väännän vielä kirjan on niissä totuuden mukaista tekstiä niin kun korkein oikeus sanoo mitään pois jättämättä ja mitään lisäämättä. Blogiini en voi ihan kaikkea kirjoittaa nimillä sun muilla paikan nimillä muuten olen vielä enemmän kusessa paljastaessani kaiken paskan mitä vastaan tulee. No nyt täytyy rauhoittua illan viettoon ja vaikka lukea elämän tiedettä filosofoi siinä viisas mies se kirja rauhoittaa aina mieleni kun vaan paneudun siihen ja pohdin omia ajatuksiani. Mietiskelen ja pohdin asioitani ja koko maailman kaikkeuden syvempää olemusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Päivä menee oli ruoka äsken nyt odotan kahvia. Hoitajat laittoivat Cetilarin rasvan selkääni otin myös yhden särkylääkkeen.

 Nyt odotan kahvia ja ruokailua ostan uuden koneen tämä tietokoneeni pätkii kummasti. Näyttö on outo koneellani pätkii hiireni käyttö. Kohta...