sunnuntai 28. toukokuuta 2023

Oloni vähän parani kun nukuin hetken ruuan jälkeen. Mutta tämän sairaalan lääkitykset vaan ovat kohdallani ihan perseellään. Kun en tarvitse lääkkeitään mistä sairastun pahoin.

En pysty nukkumaan lääkkeillä kunnolla, eläimen vaistoni kärsii pahoin. Olen nykylääkitykselläni ihan sekaisin yli puoleen päivään. Joku pieni pilleri sitä menee ja sekin on ihan liikaa, kun sotii se periaatteitani vastaan. Ja kun elimistöni reagoi pieneenkin lääke määrään, ja menen ihan sekasin lääkkeestä. Nyt vielä lepoa siihen asti kunnes saamme selvyyden asioihini tai muiden paskaa tekevien.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...