sunnuntai 28. toukokuuta 2023

Päivä mennyt melko mukavasti asiani vaan painaa mieltä. Hupia taas kiinni ja tulevaisuus on hakusessa. Vedin kumminkin sisäpihalla jumppaa ruoka oli äsken ja nukuin pienet päivä unet.

Kello on 12.57 päivä on puolessa odotan taas lääkärin vastaan ottoa. Harmi kun pitäisi minun päästä pois talosta että pääsisin asioitani hoitamaan. Kun uhkaa palvelukodin naisjohtaja minua yömajoilla sekä tavaroideni hävittämisellä. On minulle arvokas omaisuuteni palvelukodilla. Siksi pitäisi minun päästä pois täältä sairaalasta mihin minut hupia tuotiin. Nyt odotan vaan lääkärin vastaan ottoa kauhulla, kun en tunne ketään heistä. Pitäisi päästä ekaksi juttuun elämästäni, silloin syntyy luottamus potilaan ja lääkärin välille. No en nyt jaksa tässä vääntää enempää tekstiä, kun olen niin pirun tyytyväinen jos pääsen omilleni asumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...