tiistai 13. kesäkuuta 2023

Hieno päivä oli eilen kun talomme johtajan Ismon kanssa haimme pyöräni Keravan uimahallin parkista. Oli pyöräni pysynyt tallessa ehkä muutaman sulkani takia tietää ne sen pyöräkseni.

Pilasi vaan yöni yksi opiskelija talolla, kun se uhkasi ellen syö talossa lääkkeitään lennän pihalle talosta. Syönhän minä etten lintsille joudu, mutta rankka oli naisen uhkaus. Kun minä olen kaikkien mielestä terve ilman lääkkeitä sen monessa paikassa osoittaen, mutta kun syön lääkkeitä olenkin kummasti vaan henkilökunnankin mukaan silloin sairas. Eikö se ole lukijani aika ristiriitainen asia. Kun en siis syö vuosiin pidetään terveenä. Mutta kun tulee joku saatanan molopää ja pakottaa lääkkeitä syömään. Niin johan tämmöiset saatanan molopäät kirjoittaakin että olen sairas. Olen niin hyvä näyttelijä voin näytellä masentunutta mikä toki olenkin ollut pojan äidin takia, kun tuttujen kavereidenkin kanssa se luuhasi ja jakoi persettään niille. Olin 7 lapselle tärkeimmät ekat vuodet yksinhuoltaja isäni vielä pilatessa poikaani kaikella tavalla. Voin näytellä skitsoa, psykoa, maniaa mitä vaan ja te saatanat sekopää suomalaiset hoitajaa olevinaan menette halpaan täysin. Olemme paljastaneet niin paljon pahuuttu suomalaisissa hoitajissa. Ja mitä ovat lääkärinne kun hoitajien raporteilla määrätään lääkkeitä herkkiin ihmisiin. Miksi perkeleessä ei maailma iske tähän kirottuun maahan ja kirottuihin ihmisiin. Niin paljon olen minäkin tuonut esiin suomalaisten pahuutta ja vielä hoitoalalla olevilta. Lukekaa ja viisastukaa miten helvetissä tämä maa on voinut olla onnellisin maa vuosia. Kyllä on viisauttakin tullut maailmalta vastaan, ja ovat olleet monetkin samaa mieltä kanssamme tämän maan onnellisuudesta, pidämme tätä maata ja kansaa niin saatanan höperöinä siksi me sanomme näitä onnelliseksi maaksi. Kun olette suomalaiset niin saatanan typeryksiä. Toki on JUMALANI VIENYT JÄRJEN VÄHÄN KAIKILTA MAAILMA PALAA JA MITÄ TEKEE MAAILMA KATSELEE VIERESSÄ. MUTTA MINUN TAIVAALLINEN SOTAJOUKKONI VAAN KERÄÄ POTIN JA HYKERTELEE KATSELLEN PÄÄLTÄ KUN KAIKEN TUHOATTE. MIKSI SIIS VAPAUTITTE BARAPAAN. JOS NÄIN AJATELLAAN MIKSI VIELÄKIN VAAN HYKERTELETTE RISTIN JUURELLA ETTEKÄ TAJUA MITÄÄN MIHIN AJAUDUTTE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...