tiistai 20. kesäkuuta 2023

Hyvällä fiiliksellä näin illasta kaikesta pakkolääkityksistä huolimatta. Muuten olisikin talomme todella hyvä paikka. Minäkin olisin alkanut siunailemaan ihmisiä täällä jos olisi ollut tämä lääkkeetön talo niin kun luulin.

Harmi vaan kun en pyhää henkeä saa enkä voi laskeuttaa paikkaan. Sen estää minun pakko lääkitykseni sotii se niin paljon periaatteitani vastaan. Kun minut terveen lääkitsevät sairaaksi. Oli ennen niin hienoa olla Porvoon Bethelem kodissakin kun ilman lääkkeitä sielläkin olin. Pyhä henki oli silloin aina läsnä oli minulla siellä moottoripyöräni mutta kävelin pitkin Porvoota ja keräilin roskia ja siunasin ihmisiä kylillä. Mutta kummaksi on ajat muuttuneet luulisi että olisi jo talon maineelle hyväksi kun siunattuna porukka kulkisi pyhässä hengessä. Mutta nyt mennään näillä onhan tässä nyt kämppä minulla ja paljon parempi porukka kun sekopäitten talossa Hannunharjussa. Nyt alan nukkumaan pari puhelua vielä niin sitten unta ja kohti huomista ja uusia tuulia. Sinausta kumminkin koko maailmalle mitä ihmettelen etteivät halua minun pyhää henkeä tuovan taloon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...