maanantai 7. elokuuta 2023

Aamusta jumpaten sekä kahvakuulaa tehden. Tarinaani tähän aamuun.

Väsyttänyt koko aamun johtuen 20 mg olantsapiinista illasta. Se ei sovi minulle yhtään, niin kun ei mikään lääke kun ne turhia ovat minulle. Vituttaa niin pahasti nämä tämänkin talon uskovaista esittävät myrkyttäjäni. Kun olen tehnyt selväksi että sairastun heidän lääkkeistään. Ei kukaan uskovainen toista myrkytä lääkkeillä. Mutta on tämän talon henkilökunta sairaita vissiin jokainen jollain tavalla. Kenellä onkan sitten mitä sairautta olen puhunut JUMALAN parantavasta voimasta muttei se kohtaa talossa ketään. Johtuen myrkyttämisestäni kun pyhän hengen kosketus viedään lääkkeillä täysin. Miksi siis myrkytätte minua vuodesta toiseen, toki olen ollut monessa paikassa syömättä myrkky lääkkeitään, etten ihan sairaaksi tule. Ja on henkilökunta ollut sitä mieltä että olen terve kun en ole syönyt. Mutta sitten kun syön kirjoitetaan oikein sossulle että olenkin sairas. Eikö se olekkin ristiriitainan asia kun en syö pidetään terveenä mutta kun syön olenkin sairas. Mikä saatana on hoitohenkilökunnan motiivi saada minutkin sairastumaaan. Pitää kyllä olla sadisti tai psykopaatti semmoisten ihmisten, ketkä haluavat tuhota pahoin toista ihmistä. On pahempaa henkinen väkivalta kun psyykkinen mitä harrastetaan monissa paikoissa tutkintaamme tehden.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

50 minuutin päästä onkin iltapala nälkäkin jo on kova. Saamme makkaraa ja leipää mehulla.

Tulisi nyt makkaraa ja juustoa leipää ym. Saisi nälän tunteen ohi kunnon iltapalalla. On ollutkin särkyni helpompi parempi on vointini ollut...