maanantai 7. elokuuta 2023

Heräillen pitkin yötä lääkkeestä johtuen olin ihan tokkurassa yöllä. Viimeinen herätykseni kello 6.15 ja pystyyn siitä.

Olihan taas ikävä yö kun toi 20 mg olantsapiinia vetää ihan tokkuraan minut. Ei minulle sovi mikään lääke kun eläimen vaistoni niistä häviää. Kohta on aamupala ja taas pitäisi ottaa myrkkyjään aripipratsol 10 mg. En ymmärrä mikä pahuus on näissä uskovaisissa että minuakin myrkyttävät sairaaksi. Johtuuko siitä että on nämä kaikki jollain tavalla sairaita. Kenellä on mitäkin sairautta mutta kaikilla tuntuu olevan jotain. Silloin voi ihmisessä pahuus olla sisällä ja haluavat minutkin myrkyttää sairaaksi. Muuten en saatana ymmärrä touhujaan jos nämä uskossa olisivat eivät kyllä minulle myrkkyjään työntäisi. Kysyn vaan mikä on näiden JUMALA suhde ei ole kaikki näillä kunnossa. Ihmettelen vaan miten nämä ovat uskossa olevinaan, ei kukkaan kunnon uskovainen minua myrkytä pakosti sairaaksi. Ja on turha näiden sanoa että lääkäri määrää lääkkeet. Nämähän tämän talon henkilökunta niitä työntää minullekkin. Ja ajatelkaa uskaltaa vielä kaksi suomen Romani miestä minulle myrkkyjään työntää. Tekisi mieli niille sanoa SIEG HEILL ja katsoa niiden reaktionsa osaako ne edes pelätä. Tuntuu vaan niin oudolta että kaksi sairasta Romania minua myrkyttää sairaaksi. Kun ovat vielä tuttua sukuntaa. Ennen meni romanit karkuun konnulle kun eivät uskaltaneet ne kaikissa taloissa lusia. Ja minä olen niitä ottanut siipieni suojaan. Ja nyt joudun ottamaan myrkkyjään vastaan mitä lääkkeeksi sanovat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...