maanantai 14. elokuuta 2023

Hyvä päivä lääkkeistä välittämättä mitkä kyllä puuduttaa koko bodia. Mutta aamujumppa tehty kaupalla käyty heitin lenkin pyörälläni.

On tämä niin saatanan mielenvikaista touhua että minua tervettä lääkitään lääkkeillä mitkä sairastuttaa ja vielä tämän talon piti olla uskovainen mutta miksi lääkkeitä työntävät. Minua oikein uhattiin jo alkuun ellen syö lääkkeitä joudun pihalle talosta. Vihdin sossu taisi semmoista sanoa on kyllä aika henkistä väkivaltaa mitä joudun kokemaan joka saatanan paikassa. Luulin kyllä tämän talon porukkaa kaikkia uskovaiseksi ja taloa lääkkeettömäksi. Olisin alkanut siunaamaan porukkaa ja antamaan parantajan kykyni toimia pyhän hengen voimalla. Muttei talossa pyhä henki kosketa minuakaan kun lääkkeitä pakotetaan syömään. Kumma vaan on talon henkilökunta kaikki sairaita kenellä on mitäkin vaivaa. Tiedän kyllä tapauksia kun ovat uskovaiset alkaneet kiroamaan jeesusta ja jumalaa kun ovat sairastuneet. Luulee ne että heissä on JUMALAN HENKI ja välttyisivät he siksi sairaudet, mutta toisin on käynyt eikö JUMALANI heitä rakastakkaan kun sairaana saavat vaeltaa tämän maanpäällisen helvetin läpi. Kärsitte monetkin pahoin jo eläessänne niin kun JEESUS LAPSI RISTILLÄ. Jos niin kun raamattua siteeraan sieltä löytyy monenlaista. Luen kyllä ennemmin Khrisna kirjaa elämän tiede. Se uskonto on jumalan mieleen puhdistautimista ruumis ja sielu puhdistuu. Hare Hare sanotaan vaan elämän tieteessä ja muissakin kirjassa. Heissä on pyhä henki käsinkosketeltavissa mikä puuttuu minunkin myrkyttäjistäni. Siksi ei oikein älykään vaella heissä monissa ainakaan. Ei kukaan terve järkinen minulle myrkkyjä työnnä ja vielä väkisin. Kun eivät yhtään tiedä kenen kanssa ovat tekemisissä. Ettekö tajua että olette meille JUMALAN OMILLE alinta kastia mitä voi olla. Viette rakkauden ihmisiltä myrkyttämällä heitä, tunne elämä kärsii pano halut ja kyky viedään lääkkeillään pahasti sairastuu lääkkeistä. Jos kokisivat henkilökunta JUMALAN RAKKAUDEN KOSKETUKSEN ELI PYHÄN HENGEN KOSKETUKSEN. Ei silloin kukaan ketään lääkitse sairaaksi miksi siis esitätte uskovaista. Jos teette JUMALAA vastaan koko ajan, eikö teillä ole yhtään järkeä päässänne katsotaan nyt kuka seuraavaksi poistuu helvetin esikartanoihin. Kun olen kolme kovaa koota KAI KUOLEMAN KAUPPIAS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...