maanantai 14. elokuuta 2023

Hyvällä fiiliksellä kaikesta huolimatta rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Ainakin tässä Samarian talossa sain pyöräni etuvanteen pinnattua aika suoraksi.

Puhuin uudella lomilta tulleelle hoitajalle vähän asiaa lääkkeiden aiheuttamista vaivoista ja sairauksista. Katsoin äsken aripipratsol 10 mg lääkkeestä miten se tuhoaa ihmisen terveyden, minulle sitä tyrkytetään väkisin tässäkin talossa. Samoin on toinen minun myrkkyni olantsapiini illasta 20 mg. Sekin tuhoaa ihmisen elimistön täysin. Minulle lyötiin ukaasia että on minun lääkkeitäni syötävä. Olen terve ihminen mutta psyykelääkkeillä sairastun pahoin kolme vuotta jo samarian talon pisara yhdistyksen Antti kokin takia yhtenä tuli kidutusreissu minulle. Lukekaa olen paljon siitäkin kirjoitellut. Miksei kukaan tee mitään asioille koko saatanan selin paikka oli todella hämärä mesta.Ikinä ette anteeksi saa minut sairastuttaen vuosiksi pahaan kuntoon myrkyillä minkä panitte kuulemma suomalaiset hoitajat venäläiset minut myrkyttämään LITIUM myrkyllä minkä pitoisuudet nosti venäläinen mieslääkäri myrkytysvaaran asti 1800 mg. Jouduin kahteen sairaalaan kovan verenvuotoni takia mitä tuli nenästä ja suustani. Peijas ei minua hoida mutta meilahdesta sain avun heti vuotooni. TSH kilpirauhas arvot tuhottiin sekä neurologiset oireet aiheutettiin, mille vaan henkilökunta ohkolassa nauroivat. Nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti aiheutettiin kusee siinä koko yönkin. TEHKÄÄ NYT PERKELE MAAILMA JO JOTAIN NÄILLE EIKÖ MINULLA OLE ENÄÄN KETÄÄN MURHAMIESTÄ HENGISSÄ LINNOJEN AJOILTANI LUSIN 12 KERTAA MONET TALOT KIERTÄEN. EIKÖ KETÄÄN ENÄÄ OLE. NUPPI VALKEALAN ARTO SANOI ENNEN KUOLEMAANSA ETTÄ SAAN SATA MIESTÄ RIVIIN JA ASEISIIN KUN SIVILILIIN TULEN. MISSÄ HELVETISSÄ NE KAIKKI USKON SOTURINI OVAT OLEN YKSINÄINEN SUSI OLLUT AINA ELI OLEN HOIDELLUT PASKA DUUNIT ITSE. MUTTA NYT OLISI MUKAVA KULKEA SADAN MIEHEN KANSSA JA TOTTAKAI RAAMATTU KÄDESSÄ. JA VITUT SITÄ EI PAHOLAISET USKO MUUTA NIILLE PITÄÄ TARJOTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...