tiistai 15. elokuuta 2023

Illasta nukkumaan kello 21.40 heräten äsken kello 1.30. Melko virkeänä pystyyn talomme kissalle ruokaa antamaan kun se kerjäsi. Kohta vielä nukkumaan pariksi tunniksi.

On vaan tämä meidän vanha kissa hankala kun se paskantaa sisään. Saan jokapäivä putsata sen jälkiä, on se kuulemma tehnyt sisään paskansa aina. Ihmettelen talomme väkeä etteivät ole siitä tehneet sisäsiistiä. Olisi se pitänyt pienestä saakka nostaa aina hiekkalaatikolle. Joku sanoi että se kissaamme on kussut ja paskantanut talon pilalle. No eläin on eläin täytyyhän sen paskantaa kyllähän Papa Kai putsaa sen jäljet. On kumma se kissamme, vaikka on päivisin ulko ovet auki niin silti kissamme paskantaa sisään. Sitä en ymmärrä nuhtelin siitä kissaamme kerran ja samoin teki toinen vieras kissa sekin mourusi pitkään meidän kissallemme. Sanoin kissallemme että panen sen nenän kakkaan jos se vielä sisään kakkaa. No kummasti nuhtelumme jälkeen masentui meidän kissa pahoin. Ei se pariin päivään sisään kakannut antoivat henkilökunta kissalle jotain masennus lääkettä. Alkoi se syömään ja piristyi se kummasti toki olin myös nuhtelumme jälkeen sille ystävällinen. Annoin sille ruokaa ja pesin ruoka astioitaan se oli taas mielissään. Mutta antakaas olla alkoikin taas kakkaaminen samalla lailla. No täytyyhän se ymmärtää sillä kissamme on jo vissiin 13 vuotta vanha suunnilleen. Eihän se enään tossa iässä varmaan uusia temppuja opi hevillä. Heräsin taas turhan aikaisin kello 1.30 nyt menen vielä kyllä nukkumaan pariksi tunniksi että jaksan taas päivän rientoihin osallistua. Näin taas unia mitä en nyt muista jotain kuolleita siinä unessani oli kumminkin. Näen joka yö kuolleista tutuistani unta tulee haamujengi uniini joka yö. Henget vaeltaa toivotaan ettei tule pahat tekoni uniini se on hirveää. En kyllä mielestäni ole ihan kauheita tehnyt kun sain kaveristani hupituomion minkä kyttä sanoi jo pidätyksessä ollessani Järvenpäässä. Oli siinä minun jutussani outoja piirteitä miksi minut haluttiin vuosiksi pahimpiin paikkoihin. Mikä oli motiivi annan jonkun verran anteeksi kun pitkällä hupituomiollani viinapiru kuoli päästäni. Että kiitos vaan vuosien kiduttamiseni siitäkin reissusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...