maanantai 7. elokuuta 2023

Maailmanlopun aikaako elämme pahuuden hallitessa maailmassa. Taivaallinen sotajoukkoni vaan odottaa aikaa parempaa.

On maailma ihan sekaisin ihmiset ovat ihan sekopäitä, elävät kun viimeistä päivää monetkin. Miksi on kaikki mennyt takapakkia maailmassa on idiotismia niin paljon ja taantumusta sanoi pappa. Ikävää tämä yksinäisyys kun en löydä ketään hengen heimolaista, samaaa idealokia ajavaa että saisin asiani etenemään. Maailman politiikan arkipäivää ja tämän isänmaan aiheuttamaa kärsimysnäytelmää. Pitää minun alkaa laajentamaan reviiriäni mutta onhan ikävää kun ei ole vanhaa liittoa enään toiminnassa. Nuori kaarti ei tiedä mitään periaatteista ja kunnioituksesta. Me olimme sitä ikäluokkaa että oli meillä aikaa kuunella vanhempia ja viisaampia. Minäkin olen kuuntelemalla oppinut aina jotain. Olin jo pyttyläisten opissa Huittisten varavankilassa mihin panivat pojan kasvamaan 17 vuotiaana oli se talo 21 vuotiaitten talo ikärajan. Olin jonkun aikaa Huittisissa mikä oli puoliavotalo siihen aikaan. Tulihan taloja kierreltyä 12 kertaa eli tutuksi tuli monet paikat riihimäellä olin vankiohjaajana koriksille piti perustaa minun A ja B ryhmät kun oli niin suosittuja korisryhmäni. Seutulassa olin urheiluvetäjänä pari tuomiotani. Ikävä on niitä hyviä linnojen aikojani kun pysyin sisällä raittiina vuosia, mutta aina siviilissä jäin ikäänkun tyhjän päälle ja viina kuvioihin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...