perjantai 13. lokakuuta 2023

Huomenta maailma ja siunattua tätäkin päivää. Nukkuen kello 21- 3.30 nyt hyvin levänneenä tarinaani tähän yöhön.

Olin eilen koko päivän kaupungilla liikenteessä. Tein siellä käännytystyötäni puhuen ihmisille JUMALASTA. Kävin muutamissa ravintoloissa ja puhuin keskustassa nuorisolle. Tuli nuorison parissa hyvä fiilis ei tupakkaa enkä kaljapulloja heillä nähnyt vaikka oli perjantai. Oli nuoriso erittäin ystävällistä vieraalle rakastan nuoria niin paljon kun omia lapsia. Kumman virkeänä heräsin yöllä hyvä että menin aikaisin illasta nukkumaan. Nyt tarinaani kynällä ja koneella ELÄMÄNI TARINAT ALFA JA JA OMEGA ALKU JA LOPPU. Ja se on JEESUKSEN SANOIN maailman tilanne on huolestuttava. Katsotaan nyt mitä vielä eteen tulee kun pahuus hallitsee maailmassa. Sanotaan ettei kiveä kiven päälle. Mutta kaikesta pahasta huolimatta siunattua tätäkin päivää kaikille kansoille. ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...