perjantai 13. lokakuuta 2023

Päivä mennyt väsyneenä mutta mukavasti kaupungilla kansan parissa liikkuen. Kiertelin ravintoloissa puhuin myös JUMALAN RAKKAUDESTA ihmisille.

Uneni olivat lyhyet kaverin soittaessa myöhään eilen illasta oli se vähän maistellut siksi varmaan juttua tuli myöhään yöhön. Lähdin aamusta kaupungille italialaiseen puolimatkan krouviin siitä jatkoin keskustaan kuppiloihin puhuin semmoisille ketkä vastaan ottavaisia ovat kuulemaan JUMALASTA sanomaa. Nuorisolle puhuin keskustan aukiolla tuli papalle hyvä olo heidän käytöksestään. Ei tupakkaa näkynyt kenelläkään suussa eikä kaljapulloa vaikka oli perjantai. Tänään täytyy mennä aikaisin nukkumaan kun on minulla univelkaa useammalta yöltä. Menee päivä vähän pilalle kun väsyttää heti aamusta. Oli kapakassa mukava iso kaveri kuka oli jenkki fudikset pelannut tarjosin kaverille pari kaljaa. Juttelimme pitkään sen kanssa mukava tavata fiksuja kunnon poikia. Puhuin JUMALAN johdatuksesta elämässäni ihmisille. Toiset kuuntelee minua mutta on semmoisiakin ketkä JUMALAN kieltävät.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...