lauantai 14. lokakuuta 2023

Päivä mennyt hyvin kävin kaupungilla ravintoloissa. Seurustelin ihmisten kanssa.

Lähdin jo aikaisin kaupungille menin puolimatkan krouvin italialaisen kautta keskustaan ravintoloihin. Puhuin niissä JUMALAN johdatuksesta elämässäni. Pahat ihmiset vaan lyövät kapuloita rattaisiin se on ikävä kun pahuus hallitsee. Olen paljon puhunut asioistani maailmalle mutta tuntuu VIA DOLOROSANI jatkuvan vieläkin. Kello on nyt 21.31 sammutan kohta koneeni ja aikaisin nukkumaan. Väsyttää minua paljon en tiedä miksi nukuin viime yöni melko hyvät tunnit.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...