perjantai 17. marraskuuta 2023

Nukkumaan eilen illasta kello 21.52 heräten kello 1.53 hyvin levänneenä. Otin eilen astmasumutteen räkätautiini se auttoi minua nukkumaan.

Hyvät treenit tein eilen sellijumppia sekä talon ison autollin salilla puntti treenit tehty. Taas tuli eilen treeneistä erittäin hyvä olo koko bodi kiittää. Tuli treeneistä kokonavaltainen hyvän olon tunne. Kaksi treeniä eilen jumppia sekä punttitreenit tehty. Hyvät venyttelyt tehden illasta vielä teki nekin vielä hyvää. Köhäkin antoi nukkua paremmin ei ahdistanut minua yhtään. Kello on nyt 2.49 menen vielä hetkeksi nukkumaan muuten tulee liian pitkä aamuun asti odottaa. Pahuksen hyvillä mielin uuteen päivään, kun on köhäkin hellittänyt minulla. Nyt alkaa teksti heittämään pahoin joten eikö se olekkin lepoa. Palataan naarastiikerini asiaan kunhan saan levättyä. Hyvää yötä siis pitää saada levättyäkin vielä joku tunti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...