perjantai 29. joulukuuta 2023

Mukava päivä ollut Samarian talossa sain uudet housut keittäjältä. Olinkin vailla housuja ei ollut minulla kun verkkarit. Köyhyys ei ole ilomme se on ikävä vaiva.

Päivä mennyt hyvin ja mukavasti kun vielä nukuin yöni hyvin ja normitunnit. Nyt vaan alkoi väsyttämään iltapäiväteen jälkeen, olen kahvin vähentänyt minimiin. Pidin kotipäivän on minulla tässäkin talossa hommia ihan kiitettävästi. Nyt alkaa silmä lupsahtelemaan väsymyksestä alan kohta nukkumaan. Kunnon päiväunet tekee kyllä minulle hyvää. Palataan asiaan myöhemmin kun olen nukkunut päiväunet. Siunattua tätäkin päivää koko maailma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...