keskiviikko 27. joulukuuta 2023

Torkahdin kello 21-22 välisen ajan heräten melko virkeänä. Nyt vielä tarinaani tälle illalle.

Kello on jo 23.33 kohta käyn nukkumaan kun on aamulla kaupoille lähtö vaate ostoksille. On vaan yö niin antoisaa aikaa kirjoitella tulee minulle silloin ajatuksia maailman menosta ja ruosuoneni kukkii niin sanotusti. Kun ei ole pahaa henkeä ilmassa kun porukka nukkuu. Kirjallisuutta lukien on minulle useampi kirja auki mistä luen tarinoita maailman menosta. Löydän aina uutta valistusta kirjoistani. Nyt kone seis ja nukkumaan univelkaa onkin monelta yöltä minulla. Viime yön nukuin paremmin ja pitemmät tunnit mikä hyvää tekikin minulle. Hyvät yöt kansakunnat parempaa maailmaa tekemään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...